Κοινωνικοψυχολογικοί προβληματισμοί αναφορικά με τον κοινωνικοποιητικό ρόλο του σχολείου την εποχή της παγκοσμιοποίησης

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Κοινωνικοψυχολογικοί προβληματισμοί αναφορικά με τον κοινωνικοποιητικό ρόλο του σχολείου την εποχή της παγκοσμιοποίησης (EL)
Κοινωνικοψυχολογικοί προβληματισμοί αναφορικά με τον κοινωνικοποιητικό ρόλο του σχολείου την εποχή της παγκοσμιοποίησης (EN)

Κυριακίδης, Παύλος Α.

No abstract (EL)
Grundlegende Idee der Globalisierung ist dass die ganze Welt eine Einheit ist. Reiche Länder und internationale Wirtschaftsmächte zeigen grosses Interesse für die ungestörte Zirkulation von Geld und Güter. Mit Hilfe der Informatik es wurde ein rasches Wandel in vielen Bereichen des sozialen und Wirtschaftslebens. Dieser Wandel lässt auch das Schulsystem vieler Ländern nicht unberührt. Die Role der Schule als Sozialisationsfaktor ist damit auch geändert. Die Schule hat die Kinder von Emigranten zu helfen um besser in den neuen Konstellationen sich anzupassen, ohne ihre Kultur zu vernachlässigen. Die Funktion der Schule als Sozialisationsfaktor hat vieles anzunehmen diesen Zweck zu dienen. (EN)

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Επιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων

Ελληνική γλώσσα

2015-08-04

https://ejournals.epublishing.ekt.gr/index.php/jret/article/view/950

Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων - Dept. of Early Childhood Education (EL)


1108-4634
2241-200X
Επιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων; Τόμ. 2 (2003); 59-73 (EL)
Journal of Research in Education and Training; Vol. 2 (2003); 59-73 (EN)

https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0
Copyright (c) 2003 Παύλος Α. Κυριακίδης (EN)



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.