Η Εκπαιδευτική Ρομποτική στην Υποστήριξη της Εκπαιδευτικής Διαδικασίας

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Ελληνογερμανική Αγωγή   

Αποθετήριο :
Open Schools Journal for Open Science  | ΕΚΤ eJournals   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Η Εκπαιδευτική Ρομποτική στην Υποστήριξη της Εκπαιδευτικής Διαδικασίας (EN)

Ζαχαρόπουλος, Λευτέρης
Αγγελόπουλος, Γεώργιος
Ρούσος, Γιώργος
Μπιλίδα, Δήμητρα
Παπαδόπουλος, Παναγιώτης
Γκάνιος, Αθανάσιος
Θεοδωρόπουλος, Αναστάσιος
Γρηγορίου, Αναστάσης
Δούλου, Νίκη
Κατσιαρδής, Γιώργος

Στο παρόν κείμενο εστιάζουμε στην καταγραφή και περιγραφή της εμπειρίας μας με την εκπαιδευτική ρομποτική, όπως αυτή αποκτήθηκε στα πλαίσια του 1ουRobotics Workshop που πραγματοποιήθηκε στην Τρίπολη από σχολεία της περιοχής, το Δεκέμβριο του 20171. Μέσα από ένα ταξίδι διάρκειας 12 εβδομάδων, 15 μαθητές από δύο λύκεια της περιοχής της Τρίπολης, καταλήξαμε να παρουσιάσουμε σε 500 μαθητές, έργα ρομποτικής που δημιουργήσαμε επιστρατεύοντας φαντασία, δημιουργικότητα και ομαδική εργασία. Η θεματολογία μας11οRobotics Workshop,τοποθεσία Τρίπολη, διοργάνωση 3οΓΕΛ Τρίπολης& ΓΕΛ Τεγέας, περισσότερα στον σύνδεσμο: https://goo.gl/MA2RWsπεριλάμβανε τεχνουργήματα με αξιοποίηση της πλατφόρμας Arduino καθώς και των Lego Mindstorms και γενικά έργα εκπαιδευτικών χρήσεων και εφαρμογών. Πιο συγκεκριμένα δημιουργήσαμε έργα αυτοματισμού, φωτισμού-ήχου, αισθητήρων-περιβάλλοντος, έξυπνα αντικείμενα, διατάξεις έγκαιρης ειδοποίησης, αυτόνομο όχημα, εφαρμογές ψυχαγωγίας και εφαρμογές ΙοΤ, αξιοποιώντας κυρίως γνώσεις Πληροφορικής αλλά και άλλων επιστημονικών πεδίων όπως η Φυσική.Μέσα από το παρόν άρθρο θέλουμε να περιγράψουμε τη μοναδική αυτή εμπειρία που ζήσαμε και να επιχειρήσουμε να δώσουμε απάντηση στο πώς η ρομποτική και γενικά ο προγραμματισμός μέσω φυσικών πραγμάτων μπορούν να υποστηρίξουν τη μάθηση καλύτερα από παραδοσιακούς τρόπους. Η ενασχόλησή μας με τη ρομποτική, ενθάρρυνε την δημιουργικότητα μας, την επινοητικότητα και την πρωτοβουλία μας να λύσουμε τα όποια προβλήματα παρουσιάστηκαν.Καταλήγοντας, η χρήση της ρομποτικής στην εκπαίδευση φαίνεται να έχει πολλαπλά οφέλη για τους μαθητές, καθώς συμβάλλει στην παραγωγή καινοτομίας και βοηθάει στην ανάπτυξη της αλγοριθμικής και κριτικής σκέψης των εμπλεκομένων, στην αλλαγή διαδικασίας μάθησης και της επικοινωνίας, όπως επίσης και στην διαμόρφωση στάσεων και επιλογών μελλοντικής επαγγελματικής σταδιοδρομίας. (EN)

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

Δημιουργικότητα (EN)
LegoMindstorms (EN)
PhysicalComputing (EN)
Ρομποτική (EN)
Εκπαίδευση (EN)
Συνεργατική Μάθηση (EN)
Καινοτομία (EN)
Arduino (EN)


Open Schools Journal for Open Science

Αγγλική γλώσσα

2020-07-21

https://ejournals.epublishing.ekt.gr/index.php/openschoolsjournal/article/view/24301

Ellinogermaniki Agogi (EN)


2623-3606
Open Schools Journal for Open Science; Vol. 3 No. 6 (EN)

https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0
Copyright (c) 2020 Αθανάσιος Γκάνιος, Αναστάσης Γρηγορίου, Νίκη Δούλου, Λευτέρης Ζαχαρόπουλος, Γιώργος Κατσιαρδής, Δήμητρα Μπιλίδα, Παναγιώτης Παπαδόπουλος, Γιώργος Ρούσος, Αναστάσιος Θεοδωρόπουλος, Γεώργιος Αγγελόπουλος (EN)



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.