δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Inquiry-Based Science Education: Theory and praxis (EN)

ERGAZAKI, MARIDA
ZOGZA, VASSILIKI

- (EN)

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

education (EN)


Review of Science, Mathematics and ICT Education

Αγγλική γλώσσα

2013-12-23

https://pasithee.library.upatras.gr/review/article/view/2073
10.26220/rev.2073

Urray (EN)


1792-3999
1791-261X
Review of Science, Mathematics and ICT Education; Τόμ. 7, Αρ. 2 (2013): Inquiry-Based Science Education: Theory and praxis; 3-8 (EL)
Review of Science, Mathematics and ICT Education; Τόμ. 7, Αρ. 2 (2013): Inquiry-Based Science Education: Theory and praxis; 3-8 (EN)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.