Toggle navigation
Αναζήτηση
Πλοήγηση
ΕΚΤ τύποι τεκμηρίων
Φορείς
Συλλογές
Διαλειτουργικότητα
Σχετικά
Το έργο
Οδηγίες για αναζήτηση & πλοήγηση
Για φορείς
Ένταξη συλλογών
Προδιαγραφές ένταξης
Φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος
Επικοινωνία
ΕΛ
•
EN
ΚΑΙ
'Η
ΌΧΙ
×
Πληκτρολογήστε λέξη ή φράση
Σε όλα τα πεδία
Θέμα
Τύπος τεκμηρίου
Τίτλος
Γεωγραφική κάλυψη
Δημιουργός/συντελεστής
×
+
ΚΑΙ
'Η
Τύπος τεκμηρίου
ΚΑΙ
'Η
Χρονολογία
Φορέας / συλλογή
+
Περισσότερα κριτήρια αναζήτησης
Λιγότερα κριτήρια αναζήτησης
Αναζήτηση
Καθαρισμός
Βοήθεια
Φίλτρα αποτελεσμάτων
Φίλτρα αποτελεσμάτων
Καθαρισμός
Τύπος τεκμηρίου
Άρθρο
(75)
Επιστημονικό άρθρο
(75)
Τεκμήριο συνεδρίου
(76)
Άρθρο συνεδρίου
(75)
Τμήμα έκδοσης
(1)
Χρονολογία
2015 - 2019
(76)
Γλώσσα
Αγγλική γλώσσα
(2)
Ελληνική γλώσσα
(74)
Φορέας / συλλογή
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
(76)
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
|
ΕΚΤ e
Proceedings
(76)
Επιμέρους συλλογή
ΕΙΣΑΓΩΓΗ
(1)
ΕΙΣΗΓΗΣΕΙΣ ΚΕΝΤΡΙΚΩΝ ΟΜΙΛΗΤΩΝ
(5)
ΘΕΜΑΤΙΚΗ Ι Μετασχηματισμοί των σχολικών χώρων και εκπαιδευτική αλλαγή
(27)
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΙΙ & ΙΙΙ Η πολυτροπική τομή χώρων εκπαίδευσης και πόλης & Η πόλη ως περιβάλλον μάθησης και αγωγής
(31)
ΘΕΜΑΤΙΚΗ IV Εισαγωγή καινοτομιών για αναβάθμιση του εκπαιδευτικού περιβάλλοντος
(12)
Συνέδριο
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
(76)
Τύπος τεκμηρίου
info:eu-repo/semantics/article
(76)
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
(76)
Θέμα
«Mosaic Approach»
(1)
«Μέθοδος Μωσαϊκού»
(1)
«Προσέγγιση U»
(1)
(ανα)σχεδιασμός της σχολικής αυλής
(1)
accessibility
(3)
activated space
(1)
active participation
(1)
active participation of all students
(1)
activities
(3)
adulthood
(1)
adventure play
(1)
aesthetic theories
(1)
affordances
(1)
alternative models
(1)
alternative school
(1)
ambiance
(1)
anthropometry
(1)
archaeology
(1)
architect
(1)
architectural design
(3)
architectural discourse
(1)
architectural energy retrofit
(1)
architectural vocabulary
(1)
architecture
(7)
architecture4kids
(1)
art
(1)
artistic workshops
(1)
assembly
(1)
autobiography
(1)
barriers
(1)
basic architectural archetypes
(1)
bioclimatic benefits
(1)
body
(1)
book
(1)
box
(1)
bridge
(1)
Building Architecture
(1)
built environment
(1)
change
(1)
child
(7)
child as an active subject
(1)
childhood
(2)
children
(1)
children's drawing
(1)
children’s geographies
(1)
children’s museums
(1)
children’s participation
(2)
children’s perspective
(1)
child’s space
(1)
circle
(1)
citizenship
(2)
city
(6)
civil society
(1)
class
(1)
classroom
(1)
cognizance of time and space
(1)
collaboration
(1)
collectivity
(1)
color
(1)
Community School
(1)
conceptual and methodological framework
(1)
conceptual design
(1)
connection with Nature
(1)
construction
(1)
contemporary art
(1)
conventional schooling
(1)
cooperation
(1)
cooperative learning
(1)
Corfu
(1)
corner
(1)
courtyards
(1)
craftsmen / constructions
(1)
creative learning
(1)
creativity
(4)
Critical Pedagogy and Institutional Pedagogy
(1)
critical thinking
(2)
Crowdfunding
(1)
cultural pedagogy
(1)
cultural routes
(1)
culture
(1)
de-institutionalisation of learning
(1)
Deming
(1)
deschooling
(1)
design
(2)
design education (design learning)
(1)
design practice
(1)
design practices and education
(1)
design thinking
(1)
design thinking design by making
(1)
dialogical-polyphonic space
(1)
dialogue
(2)
digital drawing
(1)
Dimitrios Kallias
(1)
disability
(2)
door.
(1)
drawing
(1)
early childhood education
(2)
ecology
(1)
education
(5)
educational change
(1)
educational process
(1)
educational system
(1)
effective educational environments
(1)
empowerment of art
(1)
energy behavior
(1)
energy saving
(1)
entertainment
(1)
environment
(1)
environmental awareness
(1)
ephemeral structures
(1)
equal educational opportunities
(1)
ergonomics
(1)
European School Crete
(1)
everyday
(1)
everyday life
(1)
exchange
(1)
experience
(2)
experiential
(1)
experiential childhood action
(1)
experiential-communicational pedagogy
(1)
experiential-investigative learning
(1)
experiential multisensory learning
(1)
experimental communicative learning
(1)
experiments
(1)
exploration
(1)
façade
(1)
fantasy
(1)
flexibility
(2)
flexible space
(1)
fluidity
(1)
fluid space
(1)
force
(1)
frame
(1)
freedom of movement and expression
(1)
game
(4)
games
(1)
geography
(1)
Greece
(1)
greek schools of 1930’s
(1)
grouping
(1)
Herman Hertzberger
(1)
hiding places
(1)
historical thematic parks
(1)
history of Greek education
(1)
Icentre
(1)
imagination
(1)
improvement
(1)
in-between spaces
(1)
inclusive education
(1)
indoor air quality
(1)
indoor environmental conditions
(1)
indoor space
(1)
industrial landscape
(1)
inhabiting space
(1)
innovation
(1)
Innovative Bioclimatic School
(1)
intangible rewards
(1)
integration in the community
(1)
intellectual command
(1)
interaction
(1)
interactions
(1)
interdisciplinary
(1)
interior space
(1)
interpersonal relations
(1)
interstitial zones
(1)
introductory lesson about space syntax
(1)
kid
(1)
kindergarten
(4)
kindergarten space
(1)
kinetic challenges
(1)
landscape
(2)
landscape psychology
(1)
language learning
(1)
learning
(1)
learning environments
(1)
learning process
(1)
learning space
(1)
light
(1)
literature
(1)
load
(1)
local community
(1)
mapping
(1)
memory
(1)
mentor-teacher
(1)
methods
(1)
micro environment
(1)
mobile science lab & demonstration room
(1)
model
(2)
model of school environment
(1)
Montessori schools
(1)
movement
(1)
multi-functionality
(1)
multimodal approach
(1)
multimodality
(1)
multimodal materials
(1)
municipality
(1)
Municipality of Athens
(1)
music activities
(1)
music corner
(1)
music equipment
(1)
myth
(1)
mythology
(1)
natural environment
(1)
natural sciences
(1)
nature
(1)
neighborhood
(1)
network
(2)
Noesis
(1)
Norway
(1)
nutrition
(1)
open call
(1)
open education
(1)
open public space
(1)
Open Schools
(1)
open school yards
(1)
outdoor learning and play
(1)
outdoor learning environments
(1)
outdoor sculptures
(1)
paper
(1)
parallel
(1)
participation
(2)
participatory design
(2)
participatory planning
(1)
pedagogical discourse
(1)
pedagogical principles
(1)
pedagogical qualities of space
(1)
pedagogical space design
(2)
pedagogy
(2)
perception
(1)
perception of the city
(1)
physical learning environment
(1)
place
(2)
place-based education
(1)
place education
(1)
places
(1)
play
(6)
playful space
(1)
playground
(1)
playground design
(1)
playgrounds
(1)
playing - games
(1)
playscape
(1)
playspaces
(1)
POEMS scale
(1)
portability
(1)
potential for coexistence
(1)
potential for learning
(1)
preschool education
(2)
preschoolers
(1)
primary education
(1)
psychology
(1)
psycho - mental development
(1)
psychopathology
(1)
public space
(1)
public spaces
(1)
PXATHENS
(1)
quality
(1)
reading
(1)
re-arrangement of the place
(1)
re-design
(1)
Reggio Emilia
(1)
relational theories
(1)
relations
(1)
representation of urban space
(1)
research
(1)
Santorini
(1)
scaling
(1)
schoildol buings
(1)
school architecture
(1)
school as a hug
(1)
school buildings
(2)
school community
(1)
school design
(1)
school environment
(2)
School Information Centre
(1)
school libraries-Greece
(1)
School Library
(1)
school library 1.0.
(1)
school library 2.0
(1)
school network
(1)
school principal
(1)
school space
(4)
schoolyard
(1)
schoolyard (re)design
(1)
self – action
(1)
self-development
(1)
self-esteem
(1)
senses
(1)
shadow
(1)
shape
(1)
six thresholds
(1)
sketch
(1)
socialization
(1)
social learning
(1)
social school space
(1)
social skills
(1)
soul
(1)
sound
(1)
space
(9)
space and time
(1)
space architecture
(1)
space experience
(1)
space flexibility
(1)
space instigator
(1)
space reorganization
(1)
space reshaping
(1)
spaces for play
(1)
spatial values
(1)
special educational needs
(1)
sports
(1)
Stavros Niarchos Foundation
(1)
street art
(1)
sustainability
(1)
symbiotic strategies
(1)
symbolism
(1)
systemic approach
(2)
teachers’ resistance
(1)
teaching history
(1)
technoculture
(1)
technology
(1)
territorialized identities
(1)
theatrical game
(1)
therapy
(1)
thermal comfort
(1)
The User approach
(1)
third pedagogist
(1)
thoughts
(1)
three corners
(1)
tiered platforms
(1)
transition
(1)
Tux Paint
(1)
undergraduate students
(1)
unstructured activities
(1)
upcycling
(1)
urban
(1)
urban areas
(1)
urban design
(1)
urban environment
(3)
urbanism
(1)
urban labs
(1)
urban layering
(1)
urban space
(4)
urban studies
(1)
users
(1)
variety
(1)
verticality
(1)
vision
(1)
workshop
(1)
άθληση
(1)
αίθουσα πειραμάτων και επιδείξεων
(1)
αισθήσεις
(1)
αισθητικές θεωρίες
(1)
αλλαγή
(1)
αλληλεπίδραση
(2)
αμφιθεατρικοί αναβαθμοί
(1)
ανάγνωση
(1)
αναδιαμόρφωση του χώρου
(1)
αναδιάρθρωση χώρου
(1)
αναπαράσταση αστικού ιστού
(1)
αναπηρία
(2)
ανασχεδιασμός χώρου
(1)
ανθρωπομετρία
(1)
ανοιχτά προαύλια
(1)
Ανοιχτά Σχολεία
(1)
ανοιχτή εκπαίδευση
(1)
ανοιχτό κάλεσμα
(1)
ανταλλαγή
(1)
αντιλήψεις του χώρου και του χρόνου
(1)
αντίληψη
(1)
αντίληψη της πόλης
(1)
αντίσταση εκπαιδευτικών
(1)
αποδοτικά εκπαιδευτικά περιβάλλοντα
(1)
αποϊδρυματοποίηση της μόρφωση
(1)
αποσχολειοποίηση
(1)
αρχαιολογία
(1)
αρχιτεκτονικά αρχέτυπα
(1)
αρχιτεκτονική
(7)
αρχιτεκτονική ενεργειακή αναβάθμιση
(1)
αρχιτεκτονική σχολείων
(1)
Αρχιτεκτονική του κτιρίου
(1)
αρχιτεκτονική του χώρου
(1)
αρχιτεκτονικό λεξιλόγιο
(1)
αρχιτεκτονικός λόγος
(1)
αρχιτεκτονικός σχεδιασμός
(3)
αστικά εργαστήρια
(1)
αστική διαστρωμάτωση
(1)
αστικό
(1)
αστικό περιβάλλον
(4)
αστικός σχεδιασμός
(1)
αστικός χώρος
(2)
αστικό τοπίο
(1)
ατμόσφαιρα
(1)
αύλειος χώρος
(1)
άυλες ανταμοιβές
(1)
αυλή
(1)
αυτενέργεια
(1)
αυτοανάπτυξη
(1)
αυτοβιογραφία
(1)
αυτοεκτίμηση
(1)
βιβλίο
(1)
βιοκλιματικά οφέλη
(1)
βιομηχανικό τοπίο
(1)
βίωμα
(2)
βιωματική επικοινωνιακή μάθηση
(1)
βιωματική παιδική δράση
(1)
βιωματική πολυαισθητηριακή μάθηση
(1)
βιωματική συνεργατική παιδαγωγική
(1)
βιωματικός
(1)
βιωσιμότητα
(1)
γειτονιά
(1)
γεωγραφία
(1)
γεωγραφίες των παιδιών
(1)
γωνιά
(1)
δημιουργική επανάχρηση
(1)
δημιουργική μάθηση
(1)
δημιουργικότητα
(4)
δήμος
(1)
Δήμος Αθηναίων
(1)
δημόσιος χώρος
(3)
διαθεματικότητα
(1)
διαλογικός χώρος
(1)
διάλογο
(1)
διάλογος
(1)
διαπροσωπικές σχέσεις
(1)
διατροφή
(1)
διδακτική του χώρου
(1)
διδακτικό παιχνίδι
(1)
διδασκαλία ιστορίας
(1)
διερευνητική μάθηση
(1)
διευθυντής
(1)
δίκτυο
(3)
δομημένο περιβάλλον
(1)
δράσεις
(1)
δραστηριότητες
(1)
δύναμη
(1)
δυνατότητες εκπαίδευσης
(1)
δυνατότητες συνύπαρξης
(1)
ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
(1)
εικαστικά εργαστήρια
(1)
εκμάθηση γλώσσας
(1)
εκπαίδευση
(4)
εκπαίδευση και πρακτικές του design
(1)
εκπαίδευση του design
(1)
εκπαιδευτική αλλαγή
(1)
εκπαιδευτική διαδικασία
(2)
εκπαιδευτικό σύστημα
(1)
ελευθερία κίνησης και έκφραση
(1)
ελεύθερο ή οργανωμένο παιχνίδι
(1)
Ελλάδα
(1)
εμπειρία του χώρου
(1)
εμπόδια
(1)
εναλλακτικά μοντέλα
(1)
εναλλακτικό σχολείο
(1)
ενδιάμεσοι χώροι
(1)
ενεργειακή συμπεριφορά
(1)
ενεργή συμμετοχή
(1)
ενεργοποιημένος χώρος
(1)
ενεργός συμμετοχή στη μάθηση
(1)
ενηλικιότητα
(1)
εννοιολγικό και μεθοδολογικό πλαίσιο
(1)
εννοιολογικός σχεδιασμός
(1)
ένταξη στην κοινότητα
(1)
ενταξιακή εκπαίδευση
(1)
εξερεύνηση
(1)
Έξι Κατώφλια
(1)
εξοικονόμηση ενέργειας
(1)
εξωτερικά περιβάλλοντα μάθησης
(1)
επανασχεδιασμός
(1)
επαφή με φύση
(1)
εργαστήριο
(1)
εργονομία
(1)
έρευνα
(1)
εσωκλιματικές συνθήκες
(1)
εσωτερικός χώρος
(2)
ευέλικτος χώρος
(1)
ευελιξία
(1)
ευελιξία του χώρου
(1)
εφήμερες κατασκευές
(1)
ζωγραφική
(1)
ήχος
(1)
θεατρικό παιχνίδι
(1)
θεραπεία
(1)
θερμική άνεση
(1)
ιδιότητα του πολίτη
(1)
Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος
(1)
ίσες εκπαιδευτικές ευκαιρίες
(1)
ιστορία της ελληνικής εκπαίδευσης
(1)
ιστορικά θεματικά πάρκα
(1)
καθετότητα
(1)
καθημερινή ζωή
(1)
καθημερινότητα
(1)
καινοτομία
(1)
Καινοτόμο Βιοκλιματικό Σχολείο
(1)
κατοίκηση
(1)
κατώφλι
(1)
Κέρκυρα
(1)
κίνηση
(1)
κινητικές δοκιμασίες
(1)
κλίμακα POEMS
(1)
κλιμάκωση
(1)
κοινωνία πολιτών
(1)
κοινωνικές δεξιότητες
(1)
κοινωνική μάθηση
(1)
κοινωνικοποίηση
(1)
κουτί
(1)
Κριτική και Θεσμική Παιδαγωγική
(1)
κριτική σκέψη
(2)
κρυψώνες
(1)
κύκλος
(1)
λογοτεχνία
(1)
μάθηση
(1)
μάθηση και παιχνίδι στους εξωτερικούς χώρους
(1)
μακέτα
(2)
μέθοδοι
(1)
μελετητής
(1)
μελέτη της πόλης
(1)
μέντορας-εμψυχωτής
(1)
μετάβαση
(1)
μη-δομημένες δραστηριότητες
(1)
μικρο-περιβάλλον
(1)
μνήμη
(1)
μοντέλο σχολικού περιβάλλοντος
(1)
μοντεσσοριανά σχολεία
(1)
μουσικές δράσεις
(1)
μουσική γωνιά
(1)
μουσικός εξοπλισμός
(1)
μυθολογία
(1)
μύθος
(1)
νηπιαγωγείο
(3)
νηπιαγωγικός χώρος
(1)
Νόησις
(1)
νοητική κυριαρχία
(1)
Νορβηγία
(1)
οικολογία
(1)
ομαδικότητα
(1)
οπτική
(1)
οπτική του παιδιού
(1)
όψη
(1)
παιγνιώδης χώρος
(1)
παιδαγωγικές αξίες
(1)
παιδαγωγικές ποιότητες χώρου
(1)
παιδαγωγική
(2)
παιδαγωγικός λόγος
(1)
παιδαγωγικός σχεδιασμός του χώρου
(1)
παιδί
(7)
παιδιά
(1)
παιδικά μουσεία
(1)
παιδική ηλικία
(1)
παιδική χαρά
(1)
παιδικό σχέδιο
(1)
παιδικότητα
(1)
παιδί ως δρων υποκείμενο
(1)
παιδότοπος
(1)
παιχνίδι
(12)
παραλληλία
(1)
παρέμβαση
(1)
πειράματα
(1)
πέρασμα
(1)
περιβάλλον
(1)
περιβάλλοντα μάθησης
(1)
περιβαλλοντική εκπαίδευση
(1)
ποικιλία
(1)
ποιότητα
(1)
ποιότητα του αέρα
(1)
πόλη
(6)
πολιτειότητα
(1)
πολιτισμός
(1)
πολιτιστικές διαδρομές
(1)
πολιτιστική παιδαγωγική
(1)
πολυλειτουργικότητα
(1)
πολυτροπικά υλικά
(1)
πολυτροπική έκφραση
(1)
πολυτροπικός
(1)
προπτυχιακοί φοιτητές
(1)
πρόσβαση
(1)
προσβασιμότητα
(2)
προσέγγιση
(1)
προσφερόμενες δυνατότητες
(1)
προσχολική αγωγή
(2)
Προσχολική Εκπαίδευση
(1)
προσχολική ηλικί
(1)
προσχολική ηλικία
(1)
πρωτοβάθμια εκπαίδευση
(1)
πρωτογενές κανονιστικό σύστημα
(1)
ΠΧΑΘΗΝΑ
(1)
ρευστός χώρος
(1)
ροϊκότητα
(1)
Σαντορίνη
(1)
σκαρίφημα
(1)
σκέψεις
(1)
σκιά
(1)
σύγχρονη τέχνη
(1)
συλλογικότητα
(1)
συμβιωτικές στρατηγικές
(1)
συμβολισμός
(1)
συμμετοχή
(2)
συμμετοχή των παιδιών
(1)
συμμετοχικός σχεδιασμός
(3)
συμμετοχικότητα
(1)
συναρμολόγηση
(1)
συνεκπαίδευση
(1)
συνεργασία
(3)
Συνεργατική Μάθηση
(1)
συστημική προσέγγιση
(2)
σχεδιασμός
(2)
σχεδιαστική πρακτική
(1)
σχεδιαστική σκέψη
(1)
σχεδιαστική σκέψη (design thinking)
(1)
σχεδιαστική υλοποίηση (design by making)
(1)
σχέσεις
(1)
σχεσιακές θεωρίες
(1)
σχήμα
(1)
σχολεία του 1930
(1)
σχολείο αγκαλιά
(1)
Σχολείο Ευρωπαϊκής Παιδείας
(1)
Σχολείο της Κοινότητας
(1)
σχολικά κτήρια
(1)
σχολικά κτίρια
(2)
σχολικές βιβλιοθήκες-Ελλάδα
(1)
σχολική αίθουσα
(1)
σχολική αρχιτεκτονική
(1)
Σχολική Βιβλιοθήκη
(1)
Σχολική Βιβλιοθήκη 1.0
(1)
Σχολική Βιβλιοθήκη 2.0
(1)
σχολική εκπαίδευση
(1)
σχολική κοινότητα
(1)
σχολική τάξη
(1)
σχολικό περιβάλλον
(2)
Σχολικό Πληροφοριακό Κέντρο
(1)
σχολικός κοινωνικός χώρος
(1)
σχολικός χώρος
(4)
σώμα
(1)
τέχνη
(1)
τέχνη του δρόμου
(1)
τεχνολογία
(1)
τεχνοπολιτισμός
(1)
τοπική εκπαίδευση
(1)
τοπική κοινότητα
(1)
τοπίο
(2)
τόποι
(1)
τόπος
(1)
το συμβατικό σχολείο
(1)
Τρεις Γωνιές
(1)
τρίτος παιδαγωγός
(1)
υπαίθρια γλυπτά
(1)
υπαίθριοι χώροι παιχνιδιού
(1)
υπαίθριος δημόσιος χώρος
(1)
φαντασία
(1)
φαντασίωση
(1)
φορητότητα
(1)
φορτίο
(1)
φύση
(1)
Φυσικές Επιστήμες
(1)
φυσικό περιβάλλον
(1)
φως
(1)
χαρτί
(1)
χαρτογράφηση
(1)
χειραφετικός χαρακτήρας της τέχνης
(1)
χειροτεχνίες / κατασκευές
(1)
χρηματοδότηση από το πλήθος
(1)
χρήστες
(1)
χρώμα
(1)
χωρικές ποιότητες
(1)
χωρική ανάδραση
(1)
χώροι παιχνιδιού
(1)
χωρο-κοινωνικές ταυτότητες
(1)
χωροπαιδαγωγική
(1)
χώρος
(9)
χώρος και χρόνος
(1)
χώρος μάθησης
(1)
χώρος παιχνιδιού
(2)
χώρος του παιδιού
(1)
χώρος ως πεδίο αγωγής
(1)
ψηφιακή σχεδίαση
(1)
ψυχαγωγία
(1)
ψυχή
(1)
ψυχολογία
(1)
ψυχοπαθολογία
(1)
ψυχοπνευματική ανάπτυξη
(1)
∆ημήτριος Καλλίας
(1)
1 - 30 από 76 τεκμήρια
Ταξινόμηση
Σχετικότητα με κριτήρια
Άυξουσα χρονολογία
Φθίνουσα χρονολογία
Ο χώρος ως μέσο δημιουργικής μάθησης Space as a means for education and creative learning
Δημιουργός:
Παρασκευά (Polyanna Paraskeva), Πολυάννα
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
ΕΚΤ xρονολογία :
2019
Θέμα:
ελευθερία κίνησης και έκφραση, learning process, εκπαιδευτική διαδικασία, flexible space, χώρος, ευέλικτος χώρος, creative learning, space, freedom of movement and expression, δημιουργική μάθηση
Συνέδριο:
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Συλλογή:
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού; |
ΕΚΤ e
Proceedings
RDF
Μια Π.Χ. από συμμετοχή: Χώροι Παιχνιδιού στην Πόλη της Λάρισας A participatory playground: A network of playscapes in the city of Larisa
Δημιουργός:
Φουστέρη (Athina Fousteri), Αθηνά, Διαμαντούλη (Eliki Diamantouli), Ελίκη
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
ΕΚΤ xρονολογία :
2019
Θέμα:
play, workshop, τοπίο, μακέτα, παιχνίδι, participatory design, playground design, εργαστήριο, ephemeral structures, συμμετοχικός σχεδιασμός, χώρος παιχνιδιού, construction, model, playscape, εφήμερες κατασκευές, landscape, παιδική χαρά
Συνέδριο:
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Συλλογή:
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού; |
ΕΚΤ e
Proceedings
RDF
Προσαρμογή του οικονομικού μοντέλου Crowdfunding στην σχολική τάξη για την αναβάθμιση του σχολικού χώρου και την σύνδεση του σχολείου με την κοινότητα Adaptation of the Crowdfunding economic model to the school classroom to upgrade the school space and connect the school with the community
Δημιουργός:
Πετσάβας (Pavlos Petsavas), Παύλος, Μαουτσίδου (Maria Maoutsidou), Μαρία, Ζαχαράτου (Panagiota Zacharatou), Παναγιώτα
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
ΕΚΤ xρονολογία :
2019
Θέμα:
Crowdfunding, education, χρηματοδότηση από το πλήθος, άυλες ανταμοιβές, intangible rewards, εκπαίδευση
Συνέδριο:
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Συλλογή:
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού; |
ΕΚΤ e
Proceedings
RDF
Η πόλη των μικρών παιδιών The city of little children
Δημιουργός:
Μάρκου (Maria Markou), Μαρία, ∆ίπλα (Anastasia Dipla), Αναστασία
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
ΕΚΤ xρονολογία :
2019
Θέμα:
αντίληψη της πόλης, preschool education, προσχολική αγωγή, urban space, children's drawing, παιδικό σχέδιο, αστικός χώρος, perception of the city
Συνέδριο:
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Συλλογή:
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού; |
ΕΚΤ e
Proceedings
RDF
Σχολική τάξη: Πώς ο χώρος μπορεί να επηρεάσει τη μάθηση των μαθητών School Classroom: How the place can affect the students’ learning
Δημιουργός:
Μπιτσάκη (Marina Bitsaki), Μαρίνα
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
ΕΚΤ xρονολογία :
2019
Θέμα:
experiments, learning, grouping, research, ομαδικότητα, re-arrangement of the place, δημιουργικότητα, μάθηση, αναδιάρθρωση χώρου, παιδί, συνεργασία, χώρος, place, έρευνα, creativity, πειράματα, child, cooperation
Συνέδριο:
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Συλλογή:
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού; |
ΕΚΤ e
Proceedings
RDF
Η επίδραση των σχολικών κτηρίων και του αστικού χώρου στην ομαλή ψυχοπνευματική ανάπτυξη των παιδιών. Η Κέρκυρα ως μελέτη περίπτωσης School buildings and urban space effect smooth mental and psychological development of child. Corfu as a case study
Δημιουργός:
Γκανάτσιου (Paraskevi Ganatsiou), Παρασκευή
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
ΕΚΤ xρονολογία :
2019
Θέμα:
σχολικά κτήρια, school buildings, Κέρκυρα, Corfu, aesthetic theories, πολιτιστικές διαδρομές, αρχιτεκτονική του χώρου, space architecture, psycho - mental development, ψυχοπνευματική ανάπτυξη, cultural routes, αισθητικές θεωρίες
Συνέδριο:
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Συλλογή:
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού; |
ΕΚΤ e
Proceedings
RDF
Ο χώρος της μουσικής στο νηπιαγωγείο: από τη μουσική γωνιά στις μουσικές δράσεις The space of music in kindergarten school: from the music corner to music actions
Δημιουργός:
Λίτος (John Litos), Ιωάννης
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
ΕΚΤ xρονολογία :
2019
Θέμα:
μουσική γωνιά, μουσικές δράσεις, music corner, μουσικός εξοπλισμός, music equipment, music activities
Συνέδριο:
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Συλλογή:
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού; |
ΕΚΤ e
Proceedings
RDF
Φως και σκιά: δημιουργοί χώρων και αφηγητές μύθων Light and shadow: space creators and story tellers
Δημιουργός:
Μαυρομμάτης (Aris Mavrommatis), Άρης, Κατσιούλη (Aikaterini Katsiouli), Αικατερίνη, Πολίτη (Chrysoula Politi), Χρυσούλα
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
ΕΚΤ xρονολογία :
2019
Θέμα:
φως, μύθος, myth, shadow, shape, light, σχήμα, σκιά
Συνέδριο:
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Συλλογή:
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού; |
ΕΚΤ e
Proceedings
RDF
Η συμμετοχή των παιδιών στον ανασχεδιασμό της σχολικής αυλής με τη χρήση σχεδιαστικού εργαλείου νέων τεχνολογιών Children’s participation in schoolyard redesign using ICT design tool
Δημιουργός:
Πολύζου (Evangelia Polyzou), Ευαγγελία, Ταμουτσέλη (Konstantia Tamoutseli), Κωνσταντία
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
ΕΚΤ xρονολογία :
2019
Θέμα:
children’s participation, schoolyard (re)design, digital drawing, συμμετοχή των παιδιών, Tux Paint, (ανα)σχεδιασμός της σχολικής αυλής, ψηφιακή σχεδίαση
Συνέδριο:
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Συλλογή:
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού; |
ΕΚΤ e
Proceedings
RDF
Ο συμμετοχικός σχεδιασμός παιδιών και αρχιτεκτόνων στο σχολείο ως τόπος διαλόγου School design participation as dialogic space for children and architects
Δημιουργός:
Πατσαρίκα (Maria Patsarika), Μαρία
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
ΕΚΤ xρονολογία :
2019
Θέμα:
school environment, σχολικό περιβάλλον, unstructured activities, συμμετοχικός σχεδιασμός, dialogue, μη-δομημένες δραστηριότητες, participatory design, multimodality, διάλογο, διαπροσωπικές σχέσεις, interpersonal relations, πολυτροπική έκφραση
Συνέδριο:
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Συλλογή:
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού; |
ΕΚΤ e
Proceedings
RDF
Εισαγωγή καινοτομιών στις σχολικές μονάδες: η στάση των εκπαιδευτικών και ο ρόλος του/της διευθυντή/ριας Introducing innovations in schools: teachers’ attitudes and the role of the school principal
Δημιουργός:
Πολυζοπούλου (Athanasia Polyzopoulou), Αθανασία
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
ΕΚΤ xρονολογία :
2019
Θέμα:
innovation, αντίσταση εκπαιδευτικών, change, διευθυντής, teachers’ resistance, school principal, καινοτομία, αλλαγή
Συνέδριο:
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Συλλογή:
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού; |
ΕΚΤ e
Proceedings
RDF
«Η φάρμα των ζώων» του Τζωρτζ Όργουελ: το εκπαιδευτικό δράμα ως ολιστικός τρόπος μάθησης "The Animal Farm" by George Orwell: Drama in Education as a holistic way of learning The role of a mentor-animator and his contribution to the elimination of inequalities in the school environment
Δημιουργός:
Πετρά (Vasiliki Petra), Βασιλική
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
ΕΚΤ xρονολογία :
2019
Θέμα:
μέντορας-εμψυχωτής, χειραφετικός χαρακτήρας της τέχνης, ίσες εκπαιδευτικές ευκαιρίες, πολιτειότητα, citizenship, mentor-teacher, active participation of all students, ενεργός συμμετοχή στη μάθηση, empowerment of art, equal educational opportunities
Συνέδριο:
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Συλλογή:
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού; |
ΕΚΤ e
Proceedings
RDF
Το παιχνίδι με τις ατμόσφαιρες στην πόλη Playing with the ambiances in the city
Δημιουργός:
Παξινού (Evangelia Paxinou), Ευαγγελία
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
ΕΚΤ xρονολογία :
2019
Θέμα:
architectural design, ατμόσφαιρα, game, city, αρχιτεκτονικός σχεδιασμός, παιχνίδι, πόλη, ambiance
Συνέδριο:
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Συλλογή:
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού; |
ΕΚΤ e
Proceedings
RDF
Μια νέα εκπαιδευτική πρόταση: Φτου και Βγαίνω! Οκτώ κρυψώνες για να βρεις τον εαυτό σου και να παίξεις με τους άλλους A new educational proposal: Phew and comes! Eight hiding places for finding oneself and for playing with the others
Δημιουργός:
Νεμπαυλάκη (Anna Nempavlaki), Άννα
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
ΕΚΤ xρονολογία :
2019
Θέμα:
self-esteem, thoughts, ψυχή, σώμα, senses, soul, κρυψώνες, διατροφή, body, αυτοεκτίμηση, space, nutrition, παιδί, χώρος, σχέσεις, relations, σκέψεις, αισθήσεις, hiding places, frame, child
Συνέδριο:
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Συλλογή:
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού; |
ΕΚΤ e
Proceedings
RDF
Μία συγκριτική διερεύνηση των απόψεων μελλοντικών επαγγελματιών νηπιαγωγών στην Ελλάδα και τη Νορβηγία, σχετικά με τη μάθηση και το παιχνίδι στους εξωτερικούς χώρους A comparative research on Greek and Norwegian prospective early childhood professionals’ views on outdoor learning and play
Δημιουργός:
Σακελλαρίου (Maria Sakellariou), Μαρία, Δαρδανού (Maria Dardanou), Μαρία, Γκέσιου (Georgia Gessiou), Γεωργία
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
ΕΚΤ xρονολογία :
2019
Θέμα:
Greece, μάθηση και παιχνίδι στους εξωτερικούς χώρους, outdoor learning and play, Norway, Νορβηγία, undergraduate students, Ελλάδα, προπτυχιακοί φοιτητές
Συνέδριο:
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
Γλώσσα:
Αγγλική γλώσσα
Φορέας:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Συλλογή:
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού; |
ΕΚΤ e
Proceedings
RDF
Το παράδειγμα του Βρεφονηπιακού σταθμού του Δήμου Μαρκόπουλου: Το κτίριο ως καθημερινή διδακτική εμπειρία αρχιτεκτονικής για τους μικρούς χρήστες του A daycare unit for children in the town of Markopoulo: An example of how a building can teach architecture to its young inhabitants. And at the same time daily affect their lives
Δημιουργός:
Μπίρης (Tasos Biris), Τάσος
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
ΕΚΤ xρονολογία :
2019
Θέμα:
inhabiting space, διδακτικό παιχνίδι, basic architectural archetypes, πρωτογενές κανονιστικό σύστημα, κατοίκηση, αρχιτεκτονικά αρχέτυπα, introductory lesson about space syntax
Συνέδριο:
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Συλλογή:
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού; |
ΕΚΤ e
Proceedings
RDF
Ερευνώντας το ενεργειακό όφελος άυλων χωρικών ποιοτήτων. Η εναλλακτική πρόταση της Αρχιτεκτονικής Ενεργειακής Αναβάθμισης (Α.Ε.Α.), στις τυπικές πρακτικές της Ενεργειακής Αναβάθμισης Exploring the energy benefit of intangible spatial qualities The alternative proposal of Architectural Energy Retrofit (Α.Ε.R.), against typical energy retrofit practices
Δημιουργός:
Ηλιοπούλου (Eftychia Eliopoulou), Ευτυχία
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
ΕΚΤ xρονολογία :
2019
Θέμα:
ενεργειακή συμπεριφορά, spatial values, school design, αρχιτεκτονική ενεργειακή αναβάθμιση, energy behavior, energy saving, pedagogical principles, συμβιωτικές στρατηγικές, εξοικονόμηση ενέργειας, symbiotic strategies, αρχιτεκτονική σχολείων, bioclimatic benefits, μικρο-περιβάλλον, βιοκλιματικά οφέλη, παιδαγωγικές αξίες, micro environment, χωρικές ποιότητες, architectural energy retrofit
Συνέδριο:
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Συλλογή:
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού; |
ΕΚΤ e
Proceedings
RDF
Η χρήση πολυτροπικών υλικών και η συμβολή τους στην ανάπτυξη του συμβολικού παιχνιδιού The use of multimodal materials and their contribution to the development of role play
Δημιουργός:
Αθανασοπούλου (Stavroyla-Eirini Athanasopoulou), Σταυρούλα- Ειρήνη
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
ΕΚΤ xρονολογία :
2019
Θέμα:
self – action, αλληλεπίδραση, πολυτροπικά υλικά, multimodal materials, χώρος, κοινωνικές δεξιότητες, αυτενέργεια, space, interactions, social skills
Συνέδριο:
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Συλλογή:
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού; |
ΕΚΤ e
Proceedings
RDF
῾Γωνιές᾿ στο ῾στρογγυλό᾿. Κατανόηση και κριτική θεώρηση του σχολείου του Τάκη Ζενέτου στο Μπραχάμι ῾Corners᾿ in ῾curves᾿. A critical understanding of Takis Zenetos’ school in Brahami, Athens
Δημιουργός:
Παπαγεωργίου (Ilias Papageorgiou), Ηλίας
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
ΕΚΤ xρονολογία :
2019
Θέμα:
δυνατότητες εκπαίδευσης, potential for coexistence, ανοιχτή εκπαίδευση, open education, ήχος, sound, κύκλος, δυνατότητες συνύπαρξης, potential for learning, vision, corner, κίνηση, circle, γωνιά, movement, οπτική
Συνέδριο:
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Συλλογή:
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού; |
ΕΚΤ e
Proceedings
RDF
Σχεδιασμός χώρου παιχνιδιού και μάθησης παιδιών προσχολικής ηλικίας: ερευνώντας την αυλή του νηπιαγωγείου Learning space design for preschool children: investigating the courtyard in kindergarten
Δημιουργός:
Χατζόγλου (Sofia Chatzoglou), Σοφία
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
ΕΚΤ xρονολογία :
2019
Θέμα:
play, kindergarten, preschoolers, χώρος μάθησης, courtyards, learning space, προσχολική ηλικί, παιχνίδι, αυλή
Συνέδριο:
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Συλλογή:
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού; |
ΕΚΤ e
Proceedings
RDF
«Βλέμμα στην πόλη»: ένα τοπικό δίκτυο σχολείων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στην Αθήνα «A gaze at the city»: A local network of primary schools in Athens
Δημιουργός:
Κύρδη (Kalliopi Kyrdi), Καλλιόπη, Δημοπούλου (Maria Dimopoulou), Μαρία
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
ΕΚΤ xρονολογία :
2019
Θέμα:
αλληλεπίδραση, systemic approach, δίκτυο, υπαίθρια γλυπτά, activities, δημόσιος χώρος, interaction, public spaces, συστημική προσέγγιση, school network, δραστηριότητες, outdoor sculptures
Συνέδριο:
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Συλλογή:
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού; |
ΕΚΤ e
Proceedings
RDF
Πρόταση αναδιαμόρφωσης εσωτερικού χώρου αίθουσας παιδικού σταθμού Re-organizing the indoor space of a day-care center
Δημιουργός:
Κουκουνούρη (Aristea Koukounouri), Αριστέα, Μπατσής (Dimitris Batsis), Δημήτρης, Νούσια (Alexandra Nousia), Αλεξάνδρα, Χαρίση (Athena Charissi), Αθηνά, Κανελλοπούλου (Elena Kanellopoulos), Έλενα
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
ΕΚΤ xρονολογία :
2019
Θέμα:
εσωτερικός χώρος, indoor space, learning environments, προσχολική αγωγή, περιβάλλοντα μάθησης, early childhood education
Συνέδριο:
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Συλλογή:
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού; |
ΕΚΤ e
Proceedings
RDF
Η παιδαγωγική ποιότητα, η πρόσβαση και ο εξοπλισμός των υπαίθριων χώρων παιχνιδιού για τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες Accessibility and quality in playgrounds for children with special needs
Δημιουργός:
Πολίτη (Victoria Politi), Βικτώρια, Μπότσογλου (Kafenia Botsoglou), Καφένια
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
ΕΚΤ xρονολογία :
2019
Θέμα:
accessibility, special educational needs, υπαίθριοι χώροι παιχνιδιού, πρόσβαση, playgrounds, ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
Συνέδριο:
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Συλλογή:
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού; |
ΕΚΤ e
Proceedings
RDF
Οι προσφερόμενες δυνατότητες του σχολικού περιβάλλοντος, ως σημείο συνάντησης εκπαιδευτικής διαδικασίας και σχολικού χώρου The affordances of the school environment as a meeting point between educational process and school space
Δημιουργός:
Πέππα (Evangelia Peppa), Ευαγγελία
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
ΕΚΤ xρονολογία :
2019
Θέμα:
σχολικά κτίρια, affordances, Montessori schools, προσφερόμενες δυνατότητες, σχολική αρχιτεκτονική, greek schools of 1930’s, Herman Hertzberger, school architecture, σχολεία του 1930, μοντεσσοριανά σχολεία, schoildol buings
Συνέδριο:
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Συλλογή:
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού; |
ΕΚΤ e
Proceedings
RDF
‘Η παιδική χαρά ως συνεκτικό στοιχείο της γειτονιάς και βιωματικό εργαλείο ανάγνωσης της πόλης μέσα από παραδείγματα εφαρμογής’ ‘Playgrounds as neighborhood’s cohesive component and city’s comprehension asset via specific case studies’
Δημιουργός:
Παπαλιούρα (Evdoxia Papalioura), Ευδοξία, Τάκα (Evgenia Taka), Ευγενία
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
ΕΚΤ xρονολογία :
2019
Θέμα:
participation, βιωματικός, κοινωνικοποίηση, natural environment, φαντασία, imagination, συμμετοχή, φυσικό περιβάλλον, collectivity, οικολογία, ecology, δημιουργικότητα, experiential, συλλογικότητα, creativity, socialization
Συνέδριο:
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Συλλογή:
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού; |
ΕΚΤ e
Proceedings
RDF
Αρχιτεκτονική για παιδιά, με το βλέμμα στο μέλλον ή ThinkBig! Architecture for kids, gazing at the future or ThinkBig!
Δημιουργός:
Δασκαλάκη (Filitsa Daskalaki), Φιλίτσα, Κουβαρά (Penelope Kouvara), Πηνελόπη
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
ΕΚΤ xρονολογία :
2019
Θέμα:
architecture4kids, βιωσιμότητα, participation, education, urbanism, συμμετοχικότητα, αρχιτεκτονική, sustainability, architecture
Συνέδριο:
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Συλλογή:
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού; |
ΕΚΤ e
Proceedings
RDF
Η συμβολή των παιδικών μουσείων στην προσοικείωση του αστικού τοπίου The contribution of children’s museum to getting familiar with the urban landscape
Δημιουργός:
Καλεσοπούλου (Despina Kalessopoulou), Δέσποινα
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
ΕΚΤ xρονολογία :
2019
Θέμα:
αναπαράσταση αστικού ιστού, κοινωνική μάθηση, children’s perspective, οπτική του παιδιού, children’s museums, cultural pedagogy, representation of urban space, social learning, πολιτιστική παιδαγωγική, παιδικά μουσεία
Συνέδριο:
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Συλλογή:
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού; |
ΕΚΤ e
Proceedings
RDF
«Χώροι με το παιδί»: Αποκαλύπτοντας την ενήλικη παιδικότητα στην περίπτωση των ιστορικών θεματικών πάρκων “Places with the child”: Uncovering the adult childhood in the case of historical thematic parks
Δημιουργός:
Σμυρναίος (Anthony L. Smyrnaios), Αντώνης Λ.
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
ΕΚΤ xρονολογία :
2019
Θέμα:
ενηλικιότητα, teaching history, critical thinking, παιδικότητα, childhood, διδασκαλία ιστορίας, ιστορικά θεματικά πάρκα, κριτική σκέψη, adulthood, historical thematic parks
Συνέδριο:
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Συλλογή:
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού; |
ΕΚΤ e
Proceedings
RDF
Το παιχνίδι ως «σχισμή» στον χώρο της πόλης: το Spielraum Play as a “crevice” in the space of the city: the Spielraum
Δημιουργός:
Κατσαβουνίδου (Garyfallia Katsavounidou), Γαρυφαλλιά
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
ΕΚΤ xρονολογία :
2019
Θέμα:
play, city, design practice, παιδί, σχεδιαστική πρακτική, urban space, παιχνίδι, πόλη, αστικός χώρος, child
Συνέδριο:
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Συλλογή:
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού; |
ΕΚΤ e
Proceedings
RDF
Ενταξιακή Εκπαίδευση και χωρικοί σχεδιασμοί: Πέρα από την προσβασιμότητα Inclusive Education and spatial design: Beyond accessibility
Δημιουργός:
Κιού (Paraskevi Kiou), Παρασκευή
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
ΕΚΤ xρονολογία :
2019
Θέμα:
architectural design, accessibility, disability, αρχιτεκτονικός σχεδιασμός, Inclusive education, αναπηρία, ενταξιακή εκπαίδευση, προσβασιμότητα
Συνέδριο:
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Συλλογή:
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού; |
ΕΚΤ e
Proceedings
RDF
×
×
Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το
OpenArchives
.gr
.
Πάρτε μέρος στη σύντομη έρευνα!