Toggle navigation
Αναζήτηση
Πλοήγηση
ΕΚΤ τύποι τεκμηρίων
Φορείς
Συλλογές
Διαλειτουργικότητα
Σχετικά
Το έργο
Οδηγίες για αναζήτηση & πλοήγηση
Για φορείς
Ένταξη συλλογών
Προδιαγραφές ένταξης
Φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος
Επικοινωνία
ΕΛ
•
EN
Σε όλα τα πεδία
Θέμα
Τύπος τεκμηρίου
Γεωγραφική κάλυψη
Τίτλος
Δημιουργός/συντελεστής
×
+
Επιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Αναζήτηση
Καθαρισμός
Βοήθεια
Φίλτρα αποτελεσμάτων
Καθαρισμός
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου
Άρθρο
(147)
Επιστημονικό άρθρο
(147)
Κριτική
(6)
Βιβλιοκρισία / Βιβλιοπαρουσίαση
(6)
Τμήμα έκδοσης
(148)
Τμήμα περιοδικού
(148)
Χρονολογία
2020 - 2024
(25)
2015 - 2019
(107)
2010 - 2014
(16)
Γλώσσα
Αγγλική γλώσσα
(28)
Ελληνική γλώσσα
(120)
Φορέας / συλλογή
Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών/Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
(148)
Επιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων |
ΕΚΤ e
Journals
(148)
Επιμέρους συλλογή
Review articles
(1)
Articles
(141)
Book Reviews
(6)
Περιοδικό
Επιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
(148)
Τύπος τεκμηρίου
historical analyses
(1)
info:eu-repo/semantics/article
(148)
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
(148)
Preschool Age; Intervention Programs; Social Skills; Emotional Skills; Effectiveness Criteria
(1)
Βιβλιογραφική
(1)
Βιβλιογραφική ανασκόπηση
(2)
Βιβλιοπαρουσίαση
(1)
ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ
(1)
Επισκόπηση μελετών
(1)
Ερευνητική μελέτη
(1)
Θεωρητική
(1)
Ιστορική έρευνα πρωτογενών πηγών; Ανάλυση περιεχομένου
(1)
Μελέτη αρχειακού υλικού
(1)
οικοσυστημική προσέγγιση
(1)
πείραμα πεδίου
(1)
ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΙΚΟΝΟΛΟΓΙΑ
(1)
ποσοτικές μέθοδοι αξιολόγησης και ποιοτικές διαδικασίες ανάλυσης λαθών
(1)
ποσοτική έρευνα; ποιοτική έρευνα
(1)
Ποσοτική μέθοδος
(1)
ΠΟΣΟΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΣ, ΧΡΗΣΗ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ
(1)
Συγκριτική Αφηγηματική Ανάλυση
(1)
ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ
(1)
Θέμα
«the other’s voice»
(1)
«άλλος» και «ξένος»
(1)
«λόγος του άλλου»
(1)
(intercultural) social capital
(1)
academic hardiness
(1)
acceptability
(1)
access
(1)
accuracy
(1)
ACEI Global Guidelines Assessment
(1)
achievement goals
(1)
acquisition de l' écrit
(1)
Action control
(1)
action research
(1)
Adaptations
(1)
Adolescence
(1)
Adolescent population
(1)
adults
(1)
Advertising text
(1)
affect at work
(1)
Age
(1)
ageism
(1)
agent
(1)
aggression
(1)
Aging
(1)
a higher education institution
(1)
Albanians
(1)
Albinism
(1)
anadiataksis
(1)
an educational technology
(1)
Angeliki Varella
(1)
an innovative activity
(1)
argument
(1)
Aristotle University of Thessaloniki
(1)
Arts and Sciences
(1)
assessment
(2)
authors’ gender
(1)
autism
(1)
autobiographical short stories
(1)
Barrera’s Perceived Economic Hardship Questionnaire
(1)
Basque Country
(1)
battery of motor tests
(1)
behavioral problems
(1)
behavior problems
(1)
bilingual development
(1)
Bilingualism
(2)
biomarkers
(1)
Body image Attractiveness
(1)
body mass index
(2)
body measurements
(1)
Broca’s area
(1)
bullying
(1)
burnout
(1)
burn out
(1)
capital
(1)
child
(1)
childhood
(1)
Child population
(1)
children's magazine
(1)
children's theatre
(1)
children with special educational needs
(1)
children’s book awards
(1)
children’s books review
(1)
children’s literature
(1)
children’s novel
(1)
China
(1)
cities
(1)
civic pluralism
(1)
clinical features
(1)
cognition
(1)
Cognitive aging
(2)
cognitive and metacognitive reading strategies
(1)
communication circumstance
(1)
communicative approach
(1)
Communicative teaching
(1)
competence
(1)
Comprehension control
(1)
comprehension monitoring
(1)
computer
(1)
conceptions
(1)
conflict
(1)
consequences of involvement
(1)
Constantinople
(1)
Content
(1)
Content analysis
(1)
content - container
(1)
contradictions
(1)
cooperative behavior
(1)
cooperative learning
(1)
copie
(1)
Correspondence Analysis
(1)
creativity
(1)
critical analysis
(1)
critical pedagogical discourse
(1)
Crystallized intelligence
(1)
cultural capital
(1)
cultural practices
(1)
cultural racism
(1)
curricula
(1)
Day care and education
(1)
Day care centres
(1)
decision making
(1)
Definition Ability
(1)
degree f kinetic efficiency
(1)
Dementia
(1)
demographics
(1)
desire
(1)
Detection
(1)
developmental dysharmony
(1)
Developmental Sensitivity
(1)
deviation
(1)
diabetes
(1)
Dialectical thinking
(1)
dialogism
(1)
dialogues
(1)
didactic analysis
(1)
didacticism
(1)
differentiated teaching
(1)
difficulties
(1)
Digital Psychometric Tool
(1)
discursiveness
(1)
Disney animated films
(1)
diversity
(1)
divorce
(1)
dyslexia
(1)
early childhood
(1)
Early Childhood Education and Care
(1)
Early printed material
(1)
ecological systems theory
(1)
economic crisis
(2)
economy crisis
(1)
education
(1)
Educational Academies
(1)
educational games
(1)
educational practices
(1)
educational system
(1)
éducation spéciale
(2)
educator
(1)
Effectiveness Criteria
(1)
effective school interventions
(1)
elearning
(1)
Elementary school children
(1)
emotional difficulties/ negative effect
(1)
emotional education
(1)
emotional intelligence
(1)
emotionality
(1)
Emotional Problems
(1)
Emotional Skills
(1)
Emotional valence
(1)
emotional well-being
(1)
empowerment
(1)
encomium
(1)
energy
(1)
environmental awareness
(1)
Environmental Education Projects
(1)
epistemology
(1)
Executive functions
(1)
expansive learning
(1)
Experiential Exercises
(1)
experiential learning
(1)
Facial Emotion Recognition (FER)
(1)
family
(1)
family language policy
(1)
Feeling of confidence
(1)
figures of speech
(1)
Fluid intelligence
(1)
foreign language teacher
(1)
Framework
(1)
friendly-age
(1)
frustration
(1)
gameplay
(1)
gender
(1)
Geometric Didactic Analysis
(1)
global quality
(1)
grade point average
(1)
grammar
(1)
Grammatical Categories
(1)
Greek Community
(1)
Greek Community Press
(1)
Greek Newspapers
(1)
Greek teachers
(1)
green technologies
(1)
Growth
(1)
habitus
(1)
happiness
(1)
hardiness
(1)
Heritage and Education
(1)
heterogeneity
(1)
heteroglossia
(1)
higher education
(1)
higherorder number sense
(1)
historical spelling
(1)
hyperbaton
(1)
ICT
(3)
Identification of disability
(1)
Ideology
(1)
idiolectic deviation
(1)
Illustrated Books
(1)
Illustrated Children’s Books
(1)
Imagology
(1)
Immigrants
(1)
inclusion
(1)
inclusion class
(1)
inclusive education
(1)
inclusive school
(1)
individual differences
(1)
informal logic
(1)
Information Websites
(1)
infrastructure
(1)
In-service Teacher’s Training
(1)
intellectual disability
(1)
intelligence
(1)
interactivity
(1)
Intercultural dialogue
(1)
interculturality
(1)
interdisciplinarity
(1)
Intermediaries
(1)
Internal inconsistencies
(1)
internet
(1)
Intertextuality
(1)
intervention
(1)
Intervention Programs
(1)
intervention strategies
(1)
job anxiety
(1)
job satisfaction
(1)
journey of memory
(1)
jury
(1)
kindergarten
(3)
kindergarten students
(1)
kinetic learning
(1)
Knowledge
(1)
language
(1)
language maintenance
(1)
language mistake
(1)
language use
(1)
law school
(1)
Learning
(1)
learning communities
(1)
learning disabilities
(1)
Learning strategies
(1)
learning theories
(1)
level of physical activity
(1)
liberal culture
(1)
lifelong learning
(1)
linguistic/ social stereotypes
(1)
linguistic differentiation
(1)
linguistic repertoire analysis
(1)
linguistic variation
(1)
literacy
(1)
literacy practices
(1)
London of Great Britain
(1)
lowerorder number sense
(1)
Management training
(1)
Maslach Burnout Inventory
(1)
Mass media
(1)
mastering of writing
(1)
Meaning
(1)
Media
(1)
Memory
(1)
mental déficience
(1)
mental models
(1)
mental number line
(1)
metadata
(1)
metakinisis
(1)
Middle-aged adults
(1)
migrant
(1)
Mini-Mental State Examination
(1)
mistakes
(1)
modalities of copying a text
(1)
Monitoring of text comprehension
(1)
Morphological Structure
(1)
motor activity
(1)
Motor efficiency
(1)
motor learning
(1)
multicultural environment
(2)
multilingualism
(1)
Music Education
(1)
music education technology
(1)
music ICT
(1)
Music in Ancient Greece
(1)
music software
(1)
narrative
(1)
Narratology
(1)
neuropsychological profile
(2)
niveau du mot
(1)
non-formal education
(1)
notion of «fairness»
(1)
noun structure
(1)
number board games
(1)
number line estimation
(1)
number of steps
(1)
Number sense
(1)
numerical magnitude comparison
(1)
numerical magnitude representation
(1)
Occupational stress of teachers
(1)
Older adult eye witness
(1)
older adults
(1)
Olfaction
(1)
ontology
(2)
orality of narrative discourse
(1)
otherness
(1)
Parents Counselling
(1)
Parents training
(1)
Parkinson disease
(1)
past
(1)
peer relationships
(1)
pensée symbolique
(1)
perception
(2)
Persian Empire
(1)
Philosophy and Music
(1)
Phonological fluency
(1)
physical activity
(1)
physical education
(1)
Picture books
(1)
play
(1)
political participation
(1)
polyphony
(1)
Preschool Age
(2)
Preschool Age Psychometric Tools
(1)
preschool and kindergarten children
(1)
pre-school children
(1)
preschool education
(1)
Preschoolers
(1)
primary education
(1)
Primary General Education Tteachers
(1)
primary school
(3)
probabilistic thinking
(1)
problem solving
(1)
professional development
(2)
programmes for training
(1)
psychomotor domain
(1)
psychopathologie cognitive de l’enfant
(1)
psychopathologie de l’enfant
(1)
psychopathology
(1)
Psychose infantile
(1)
psychosocial interventions
(1)
Public Relations
(1)
qualification improvement
(1)
qualification requirements
(1)
Quality evaluation
(1)
Racism
(1)
reading comprehension
(1)
Receptive Vocabulary
(1)
Refugee Crisis
(1)
Refugees
(1)
reinforcement strategies
(1)
Religious Education
(1)
Renewable Energy
(1)
Retrogenesis
(1)
rhetoric
(1)
Risk
(1)
risk and resilience factors
(1)
rituals of calendars
(1)
Sarcasm understanding
(1)
scenarios
(1)
school performance
(2)
Schools Early Childhood Curricula
(1)
Schools of Education Sciences
(1)
school textbooks
(1)
school violence
(2)
science
(1)
science education
(2)
Scratch Programming Language
(1)
Screening test
(1)
secondary education
(2)
secondary school teachers
(1)
self-efficacy
(1)
self-esteem
(1)
self-regulation
(1)
Semantic Characteristics
(1)
Semantic fluency
(1)
semantic mutations
(1)
semantic web
(1)
semantic web stack
(1)
Short Stories
(1)
simplifying
(1)
skill development program
(1)
Skills
(1)
social action
(1)
social background
(1)
social behavior
(1)
social constructivism
(1)
social development
(1)
social inequality
(1)
social learning
(1)
social reproduction
(2)
Social Skills
(1)
Solar Energy
(1)
Sources of Occupational Stress Questionnaire
(1)
space
(1)
special educational needs (SENDs)
(1)
Specific Learning Difficulties
(1)
speech disorders
(2)
Stages of Parkinson disease
(1)
State test anxiety
(1)
Stephanos Xenos
(1)
step measurement appliance
(1)
strategy competencies
(1)
stressors
(1)
Structural and process characteristics of quality
(1)
structural equation model
(1)
Students
(1)
Studies
(1)
symbolization
(1)
synonymous pairs
(1)
syntactic environments
(1)
Systems Theory
(2)
Task switching
(1)
Tatiana Stavrou
(1)
teacher
(1)
teachers
(1)
teachers and educators
(1)
teachers’ burnout
(2)
teachers’ knowledge
(1)
teachers’ occupational stress
(1)
teachers’ perceptions
(1)
teaching
(3)
Teaching Centre
(1)
teaching design
(1)
teaching implementation
(1)
teaching of modern foreign languages
(1)
teaching scenarios
(1)
teaching strategies
(1)
teaching vocabulary
(1)
team play
(1)
test anxiety
(1)
text comprehension
(1)
Theory of Mind
(1)
the Roman Empire
(1)
the Silk Road
(1)
third-age
(1)
Total Quality Management
(1)
transcendental
(1)
transformative (intercultural) education
(1)
Transformative Learning through an aesthetical experience
(1)
Transgenerational Approach
(1)
Typical students
(1)
uncertainty
(1)
unconscious
(1)
undergraduates
(1)
UNESCO
(1)
University
(1)
verbal structure
(1)
victimization
(1)
views
(1)
Vignette
(1)
violence
(1)
virtual sympathy
(1)
Vocational guidance
(1)
Vrettanikos Aster
(1)
water circle
(1)
Wernicke’s area
(1)
Wind Energy
(1)
Wisdom
(1)
Wizard of Oz
(1)
Women’s Literary Society
(1)
world wide web
(1)
worry
(1)
young children
(1)
αβεβαιότητα
(1)
Άγχος εξέτασης
(2)
Άγχος εξέτασης ως κατάσταση
(1)
Αίσθημα βεβαιότητας
(1)
ακρίβεια παρακολούθησης
(1)
Αλβανοί
(1)
Αλμπινισμός
(1)
Αναγνώριση αναπηρίας
(1)
Αναγνώριση Συναισθηματικής Έκφρασης Προσώπου (ΑΣΕΠ)
(1)
αναγνωστική κατανόηση
(1)
αναδιάταξη
(1)
ανάλυση περιεχομένου.
(1)
ανάλυση ρεπερτορίου
(1)
αναλυτικά προγράμματα
(1)
Ανάπτυξη
(1)
αναπτυξιακή δυσαρμονία
(1)
Αναπτυξιακή Ευαισθησία
(1)
ανησυχία
(1)
Ανίχνευση
(1)
ΑΝΙΧΝΕΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΚΑΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΟΣ
(1)
Άνοια
(1)
αντιλήψεις
(1)
αντιλήψεις εκπαιδευτικών
(1)
αντίληψη αυτοαποτελεσματικότητας
(1)
αντιφάσεις
(1)
ανώτατη εκπαίδευση
(2)
αξιολόγηση
(2)
αξιολόγηση παιδικού βιβλίου
(1)
Αξιολόγηση ποιότητας
(1)
απλοποίηση
(1)
αποδεκτότητα
(1)
Αποκρυσταλλωμένη νοημοσύνη
(1)
αποτελεσματικές σχολικές παρεμβάσεις
(1)
αποτελεσματικό μοντέλο
(1)
απόψεις εκπαιδευτικών
(1)
αριθμός βημάτων
(1)
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
(1)
ασυνείδητο
(1)
ατομικές διαφορές
(1)
αυτισμός
(1)
αυτοεκτίμηση
(1)
βαθμός κινητικής απόδοσης
(1)
Βινιέτα
(1)
βιοδείκτες
(1)
Βιωματικές ασκήσεις
(1)
βιωματική μάθηση
(1)
βραβεία παιδικού βιβλίου
(1)
Βρεττανικός Αστήρ
(1)
Γεωμετρική Διδακτική Ανάλυση
(1)
γήρανση
(1)
Γήρας
(1)
γλώσσα
(2)
γλωσσικά/ κοινωνικά στερεότυπα
(1)
γλωσσική διατήρηση
(1)
γλωσσική διαφοροποίηση
(1)
γλωσσική ποικιλία
(1)
γλωσσική πολιτική και διδακτική
(1)
γλωσσική χρήση
(1)
γλωσσικό λάθος
(1)
γνώσεις εκπαιδευτικών
(1)
γνωστικές και μεταγνωστικές αναγνωστικές στρατηγικές
(1)
Γνωστικό γήρας
(2)
γονείς
(1)
Γραμματικές Κατηγορίες
(1)
γραμματική
(1)
γραμματισμός
(1)
Γυναικεία Λογοτεχνική Συντροφιά
(1)
δείκτης μάζας σώματος
(2)
δευτεροβάθμια εκπαίδευση
(1)
δημιουργικότητα
(1)
δημογραφικά στοιχεία
(1)
Δημόσιες Σχέσεις
(1)
δημοτικό σχολείο
(1)
Διαβήτης
(1)
Διαγενεαλογικό μοντέλο
(1)
διαδίκτυο
(1)
διαζύγιο
(1)
Διαλεκτική σκέψη
(1)
διαλογικότητα
(2)
διαλογικότητα Μιχαήλ Μπαχτίν
(1)
διαπαιδαγώγηση
(1)
Διαπολιτισμική επικοινωνία
(1)
διαπολιτισμική παιδαγωγική και εκπαίδευση
(1)
διαπολιτισμικό κοινωνικό κεφάλαιο
(1)
διαπολιτισμικός διάλογος
(1)
διαπολιτισμικότητα
(1)
διαπροσωπικές σχέσεις
(1)
Διασκευές
(1)
Διαφημιστικό κείμενο
(1)
διαφορετικότητα
(1)
δίγλωσση ανάπτυξη
(1)
διγλωσσία
(1)
διδακτικά εγχειρίδια
(1)
διδακτικές στρατηγικές
(1)
Διδακτική
(1)
διδακτική ανάλυση
(1)
διδακτική εφαρμοστικότητα
(1)
Διδακτική Μεθοδολογία
(1)
διδακτισμός
(1)
Διδασκαλεία
(1)
διδασκαλία
(2)
διδασκαλία λεξιλογίου
(1)
Διδασκαλία της γλώσσας
(1)
διεπιστημονικότητα και εφαρμογές θεωρίας λογοτεχνίας
(1)
Διερεύνηση συντακτικής επίγνωσης
(1)
Διοίκηση Εκπαίδευσης
(1)
Διοίκηση Ολικής Ποιότητας
(1)
Διοικητική κατάρτιση
(1)
Δοκιμασία Σύντομης Γνωστικής Εκτίμησης
(1)
Δομικά και διαδικαστικά χαρακτηριστικά της ποιότητας
(1)
δυσκολίες
(1)
δυσλεξία
(1)
εγκωμιαστικοί λόγοι
(1)
Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες
(1)
ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
(1)
Ειδική Αγωγή
(1)
εικονική ευμένεια
(1)
εκλυστικότητα
(1)
εκπαίδευση
(1)
Εκπαίδευση Γονέων
(1)
Εκπαίδευση στις Φυσικές Επιστήμες
(1)
Εκπαίδευση του πολίτη
(1)
εκπαιδευτικά παιχνίδια
(1)
εκπαιδευτικές πρακτικές
(1)
εκπαιδευτικοί
(1)
εκπαιδευτικό σύστημα
(1)
εκπαιδευτικούς και εκπαιδευτές ατόμων με αυτισμό
(1)
Εκτελεστικές λειτουργίες
(1)
εκφοβισμός
(1)
Έλεγχος της δράσης
(1)
ελεύθερη κουλτούρα
(1)
έλληνες εκπαιδευτικοί
(1)
Ελληνικές Εφημερίδες
(1)
Ελληνικός παροικιακός Τύπος
(1)
Εναλλαγή έργων
(1)
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
(1)
Ενδοσχολική Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών
(1)
ενδυνάμωση
(1)
ενέργεια
(1)
ενήλικες
(1)
Ενίσχυση του γραμματισμού
(1)
έννοια «δίκαιου»
(1)
ενταξιακό σχολείο
(1)
έξη (habitus)
(1)
επαγγελματική εξουθένωση
(2)
επαγγελματική εξουθένωση εκπαιδευτικών
(2)
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΞΟΥΘΕΝΩΣΗ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΑΓΧΟΣ
(1)
επαγγελματική ικανοποίηση
(1)
επαγγελματικό άγχος
(1)
επαγγελματικό άγχος εκπαιδευτικών
(2)
Επαγγελματικός προσανατολισμός
(1)
Επαναφηγήσεις
(1)
επικοινωνιακή προσέγγιση
(2)
επίλυση προβλημάτων
(1)
επίπεδο φυσικής δραστηριότητας
(1)
έρευνα δράσης σενάρια διδασκαλίας ΤΠΕ
(1)
Ερωτηματολόγιο Πηγών Επαγγελματικής Έντασης
(2)
Εσωτερικές νοηματικές αντιφάσεις
(1)
Εφηβεία
(1)
Εφηβικός πληθυσμός
(1)
Ηλικία
(1)
Ηλικιωμένος μάρτυρας
(1)
Ημερήσια φροντίδα και αγωγή
(1)
Η Τέχνη στην Εκπαίδευση
(1)
Θεωρία του Νου
(1)
Θυματοποίηση
(2)
Ιατρικός Τουρισμός
(1)
ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
(1)
Ικανότητα Ορισμού
(1)
Ικανότητα Παρακολούθησης
(1)
Ιστορία της εκπαίδευσης
(1)
Ιστοσελίδες Ενημέρωσης
(1)
Κατανόηση κειμένου
(3)
Κατανόηση σαρκασμού
(1)
κινητική μάθηση
(2)
Κίνητρα
(1)
Κλίμακα Barrera
(1)
Κλίμακα Maslach
(1)
Κλίμακα Επαγγελματικής Εξουθένωσης των Εκπαιδευτικών (MBI-Ed)
(1)
Κοινωνικές Δεξιότητες
(1)
κοινωνική αναπαραγωγή
(2)
Κριτήρια Αποτελεσματικότητας
(1)
Κωνσταντινούπολη
(1)
Λονδίνο Μεγάλης Βρετανίας
(1)
Μάθημα των Θρησκευτικών
(1)
Μαθησιακές Δυσκολίες ποιοτική ανάλυση λαθών
(1)
Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης
(1)
Μεταγραφές
(1)
Μετακατανόηση
(1)
Μετανάστες
(1)
Μετασχηματιστική Μάθηση
(1)
ΜΜΕ
(1)
Μνήμη
(1)
Μορφολογική Δομή
(1)
Μουσείο
(1)
Μουσειοπαιδαγωγική
(1)
Νέες Τεχνολογίες
(1)
νευροψυχολογικό προφίλ
(2)
νήπια
(2)
νηπιαγωγείο
(3)
Νόσος Parkinson
(1)
Οther
(1)
Οικογένεια
(1)
οικονομική κρίση
(2)
Όσφρηση
(1)
Παιδαγωγικές Ακαδημίες
(1)
Παιδιά Προσχολικής Ηλικίας
(1)
Παιδικοί και βρεφονηπιακοί σταθμοί
(1)
Παιδικός-Βρεφονηπιακός Σταθμός
(1)
Παιδικός πληθυσμός
(1)
Παλαιότυπα
(1)
Πανεπιστήμιο
(1)
Παραγοντική Ανάλυση Αντιστοιχιών
(1)
Παράδοση.
(1)
Παρέμβαση
(1)
Παροικιακός Ελληνισμός
(1)
Περιβαλλοντική Εκπαίδευση
(1)
Περιέχον και περιεχόμενο της σκέψης
(1)
Πλαισίωση
(1)
προβλήματα συμπεριφοράς
(2)
Προβλήματα Συναισθήματος
(1)
Προγράμματα Παρέμβασης
(1)
Προγράμματα σπουδών
(1)
Προσληπτικό Λεξιλόγιο
(1)
Πρόσφυγες
(1)
Προσφυγική κρίση
(1)
Προσχολική εκπαίδευση
(2)
Προσχολική Ηλικία
(3)
Ρέουσα νοημοσύνη
(1)
Ρετρογένεση
(1)
Σημασιολογικά Χαρακτηριστικά
(1)
Σημασιολογική ευχέρεια
(1)
Σοφία.
(1)
Σπουδές
(1)
Στάδια νόσου Parkinson
(1)
Στέφανος Ξένος
(1)
Στρατηγικές μάθησης
(1)
Συμβουλευτική Γονέων
(1)
Συμβουλευτική Οικογένειας
(1)
Συναισθηματικές Δεξιότητες
(1)
Συναισθηματικότητα
(1)
Σύντομη εκτίμηση
(1)
Συστημική Θεωρία
(2)
Σφαιρική ποιότητα
(1)
Σχολές Επιστημών Αγωγής
(1)
Σχολές Νηπιαγωγών
(1)
σχολική βία
(2)
Σχολική επιτυχία
(1)
Σχολικοί κανονισμοί
(1)
Τατιάνα Σταύρου
(1)
Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών
(1)
ΤΠΕ
(1)
Τυπικοί μαθητές
(1)
Φιλοσοφία και μουσική
(1)
Φοιτητές
(1)
Φωνολογική ευχέρεια
(1)
Χροιά συναισθήματος
(1)
Χώρα των Βάσκων
(1)
Ψηφιακό Ψυχομετρικό Εργαλείο
(1)
Ψυχομετρικά Εργαλεία
(1)
Ψυχοσυναισθηματική Υποστήριξη
(1)
Σχετικότητα με κριτήρια
Άυξουσα χρονολογία
Φθίνουσα χρονολογία
1 - 30 από 148 αποτελέσματα
Approche épistémologique de la psychose infantile: Une contribution clinique dans le cadre de l’éducation spéciale et de la psychopathologie de l’enfant
Δημιουργός:
Σαρρής, Δημήτρης
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2015
Θέμα:
psychopathologie de l’enfant, éducation spéciale, Psychose infantile
Περιοδικό :
Επιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Γλώσσα:
Αγγλική γλώσσα
Φορέας:
Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών/Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Συλλογή:
Επιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Η κατάργηση της υποχρεωτικής εγγραφής των παιδιών ηλικίας 5 1/2 χρονών: απαραίτητες αλλαγές στο δημοτικό σχολείο: Η συμβολή του νηπιαγωγείου προς την κατεύθυνση αυτή
Δημιουργός:
Πανταζής, Σπύρος Χ.
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2015
Περιοδικό :
Επιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών/Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Συλλογή:
Επιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Το σπίτι όπως το ζωγραφίζει το παιδί
Δημιουργός:
Μπέλλας, Θρασύβουλος
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2015
Περιοδικό :
Επιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών/Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Συλλογή:
Επιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Les modalites de copie et le niveau de maîtrise de l’écrit par l’enfant
Δημιουργός:
Fijalkow, J., Σταύρου, Λάμπρος
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2015
Θέμα:
copie, niveau du mot, acquisition de l' écrit, modalities of copying a text, mastering of writing
Περιοδικό :
Επιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Γλώσσα:
Αγγλική γλώσσα
Φορέας:
Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών/Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Συλλογή:
Επιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Ψυχοκοινωνική άποψη για τα τροχαία ατυχήματα
Δημιουργός:
Κυριακίδης, Παύλος Α.
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2015
Περιοδικό :
Επιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών/Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Συλλογή:
Επιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Κοινωνικοψυχολογικοί προβληματισμοί αναφορικά με τον κοινωνικοποιητικό ρόλο του σχολείου την εποχή της παγκοσμιοποίησης
Δημιουργός:
Κυριακίδης, Παύλος Α.
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2015
Περιοδικό :
Επιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών/Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Συλλογή:
Επιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Tο νηπιαγωγείο κατά τον κανονισμό του διδασκαλείου (1874) του Ηπειρωτικού Φιλεκπαιδευτικού Συλλόγου Κωνσταντινουπόλεως
Δημιουργός:
Παπαϊωάννου, Απόστολος Γ.
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2015
Περιοδικό :
Επιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών/Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Συλλογή:
Επιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Το πρόβλημα της σχολικής ικανότητας υπό το φως των αποτελεσμάτων εφαρμογής του Test Seyfried - Karas τύπου C
Δημιουργός:
Ζαχάρης, Δημήτριος Γ.
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2015
Περιοδικό :
Επιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών/Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Συλλογή:
Επιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Τα αισθητικά κριτήρια στην αγορά τέχνης
Δημιουργός:
Ράτσικας, Δημήτριος
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2015
Περιοδικό :
Επιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών/Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Συλλογή:
Επιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Λειτουργικός αναλφαβητισμός και προσχολική εκπαίδευση
Δημιουργός:
Πανταζής, Σπύρος Χ., Σακελλαρίου, Μαρία Ι.
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2015
Περιοδικό :
Επιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών/Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Συλλογή:
Επιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Ατομικές διαφορές εφήβων σε σχέση με τον αναφερόμενο έλεγχο της δράσης τους Adolescents' individual differences in relation to their reported acrion control
Δημιουργός:
Παπαντωνίου, Γεωργία
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2015
Θέμα:
Ατομικές διαφορές, Adolescence, Έλεγχος της δράσης, Action control, Individual differences, Εφηβεία
Περιοδικό :
Επιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών/Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Συλλογή:
Επιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Οι νόμοι του Πλάτωνα για την υβριστική κακολογία και την κατάχρηση του δημοσίου χρήματος
Δημιουργός:
Αποστολόπουλος, Χαράλαμπος
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2015
Περιοδικό :
Επιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών/Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Συλλογή:
Επιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Μορφές βίαιης συμπεριφοράς μεταξύ των παιδιών στο χώρο του σχολείου: Παρεμβάσεις για την αντιμετώπισή της
Δημιουργός:
Κούτρας, Βασίλειος, Γιαννοπούλου, Μαρία
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2015
Περιοδικό :
Επιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών/Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Συλλογή:
Επιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Performing metamorphosis and dehumanization of the tragic heroines in Aeschylus
Δημιουργός:
Καραμήτρου, Αικατερίνη
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2015
Περιοδικό :
Επιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Γλώσσα:
Αγγλική γλώσσα
Φορέας:
Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών/Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Συλλογή:
Επιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Η προοπτική της διαθεματικής προσέγγισης της μάθησης στην προσχολική εκπαίδευση
Δημιουργός:
Πανταζής, Σπύρος Χ., Σακελλαρίου, Μαρία Ι.
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2015
Περιοδικό :
Επιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών/Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Συλλογή:
Επιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Reflective informal and non-linear aspects of argumentation in school practice
Δημιουργός:
Πλακιτσή, Κατερίνα, Κόκοτας, Βασίλης
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2015
Θέμα:
dialogues, argument, informal logic
Περιοδικό :
Επιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Γλώσσα:
Αγγλική γλώσσα
Φορέας:
Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών/Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Συλλογή:
Επιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Ο ρόλος της οικογένειας και του σχολείου στην πρόληψη της χρήσης ναρκωτικών
Δημιουργός:
Κούτρας, Βασίλειος
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2015
Περιοδικό :
Επιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών/Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Συλλογή:
Επιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Το αναλυτικό πρόγραμμα μέσα από το πρίσμα της κοινωνικής παιδαγωγικής: Η περίπτωση της προσχολικής εκπαίδευσης
Δημιουργός:
Πανταζής, Σπύρος Χ., Σακελλαρίου, Μαρία Ι.
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2015
Περιοδικό :
Επιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών/Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Συλλογή:
Επιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Εκπατρισμός και διαπολιτισμικότητα
Δημιουργός:
Στεργίου, Λήδα
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2015
Περιοδικό :
Επιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών/Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Συλλογή:
Επιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Πρόταση Ανάλυσης της Διδακτικής Διάστασης των Σχολικών Εγχειριδίων. Εφαρμογή στο Μάθημα των Θρησκευτικών A new Approach in the Research of School Textbooks Didactic Dimension. Case Study: Religious Education
Δημιουργός:
Κουτσουπιάς, Νίκος, Στογιαννίδης, Αθανάσιος
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2015
Θέμα:
σχολικά εγχειρίδια, διδακτικά εγχειρίδια, didactic analysis, Geometric Didactic Analysis, Religious Education, Γεωμετρική Διδακτική Ανάλυση, Correspondence Analysis, school textbooks, Παραγοντική Ανάλυση Αντιστοιχιών, διδακτική ανάλυση, Μάθημα των Θρησκευτικών
Περιοδικό :
Επιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών/Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Συλλογή:
Επιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Παιδαγωγικές πρακτικές και μεθοδολογικές προτάσεις για την ενίσχυση της κοινωνικότητας των παιδιών προσχολικής ηλικίας. Εφαρμογή του προγράμματος “play with me” Pedagogical practices and some methodological proposals way of improving preschool children's sociability (A Prediction Model). The implementation of “play with me” program
Δημιουργός:
Μπεαζίδου, Ελευθερία, Μπότσογλου, Καφένια
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2016
Θέμα:
πρόγραμμα ανάπτυξης δεξιοτήτων, skill development program, κοινωνική ανάπτυξη, school violence, αποτελεσματικό μοντέλο, προβλήματα συμπεριφοράς, behavior problems, social development, σχολική βία
Περιοδικό :
Επιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών/Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Συλλογή:
Επιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Παρουσίαση Βιβλίου Ανδρουλάκης, Γ.(2015). Γλωσσική Παιδεία: 35 μελέτες αφιερωμένες στον καθηγητή Ναπολέοντα Μήτση
Δημιουργός:
Τσιτσανούδη- Μαλλίδη, Νικολέττα
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Βιβλιοκρισία / Βιβλιοπαρουσίαση, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2015
Περιοδικό :
Επιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών/Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Συλλογή:
Επιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Σχέση μεταξύ φυσικής δραστηριότητας κινητικής απόδοσης και δείκτη μάζας σώματος σε παιδιά πρώιμης παιδικής ηλικίας Relationship between physical activity, motor performance and body mass index in early childhood children
Δημιουργός:
Ζάραγκας, Χαρίλαος
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2015
Θέμα:
step measurement appliance, preschool age, number of steps, degree f kinetic efficiency, body mass index, επίπεδο φυσικής δραστηριότητας, αριθμός βημάτων, kinetic learning, προσχολική ηλικία, βαθμός κινητικής απόδοσης, δείκτης μάζας σώματος, συσκευή μέτρησης βημάτων, κινητική μάθηση, level of physical activity
Περιοδικό :
Επιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών/Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Συλλογή:
Επιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Η μάθηση στην εποχή των αλλαγών
Δημιουργός:
Πανταζής, Σπύρος Χ., Σακελλαρίου, Μαρία Ι.
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2015
Περιοδικό :
Επιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών/Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Συλλογή:
Επιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Time for education: Ontology, epistemology and discursiveness in teaching fundamental scientific topics
Δημιουργός:
Πλακιτσή, Κατερίνα, Κόκοτας, Βασίλης
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2015
Θέμα:
epistemology, discursiveness, science education, ontology
Περιοδικό :
Επιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Γλώσσα:
Αγγλική γλώσσα
Φορέας:
Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών/Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Συλλογή:
Επιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Projektorientierte vorschulerziehung: Ein beispiel aus Griechenland
Δημιουργός:
Pantazis, Spyros
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2015
Περιοδικό :
Επιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Γλώσσα:
Αγγλική γλώσσα
Φορέας:
Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών/Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Συλλογή:
Επιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Η εισαγωγή των ηλεκτρονικών υπολογιστών στο νηπιαγωγείο μέσω εφαρμογών πολυμέσων: Μια εφαρμογή
Δημιουργός:
Παγγέ, Πολυξένη
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2015
Περιοδικό :
Επιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών/Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Συλλογή:
Επιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Το πρόβλημα συμβολοποίησης στο παιδί με νοητική υστέρηση: εννοιολογική και κλινική προσέγγιση Les problèmes de symbolisation chez l’enfant deficient mental: Approche conceptuelle et etude clinique
Δημιουργός:
Σταύρου, Λάμπρος, Σαρρής, Δημήτριος, Gibello, Bernard
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2015
Θέμα:
νοητική υστέρηση, Περιέχον και περιεχόμενο της σκέψης, content - container, symbolization, mental déficience, μαθησιακές δυσκολίες, intelligence, αναπτυξιακή δυσαρμονία, developmental dysharmony, psychopathology, learning disabilities, συμβολοποίηση, ψυχοπαθολογία της σκέψης
Περιοδικό :
Επιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Γλώσσα:
Αγγλική γλώσσα
Φορέας:
Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών/Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Συλλογή:
Επιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Ευαισθητοποίηση για το περιβάλλον: Θεωρία και έρευνα Ιωάννινα 2002
Δημιουργός:
Κυριακίδης, Παύλος Α.
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2015
Περιοδικό :
Επιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών/Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Συλλογή:
Επιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Η σημασία της ηγεσίας στην κοινωνία
Δημιουργός:
Κυριακίδης, Παύλος Α.
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2015
Περιοδικό :
Επιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών/Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Συλλογή:
Επιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
×
×
Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το
OpenArchives
.gr
.
Πάρτε μέρος στη σύντομη έρευνα!