Toggle navigation
Αναζήτηση
Πλοήγηση
ΕΚΤ τύποι τεκμηρίων
Φορείς
Συλλογές
Διαλειτουργικότητα
Σχετικά
Το έργο
Οδηγίες για αναζήτηση & πλοήγηση
Για φορείς
Ένταξη συλλογών
Προδιαγραφές ένταξης
Φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος
Επικοινωνία
ΕΛ
•
EN
Σε όλα τα πεδία
Θέμα
Τύπος τεκμηρίου
Γεωγραφική κάλυψη
Τίτλος
Δημιουργός/συντελεστής
×
+
Έρευνα στην Εκπαίδευση
Αναζήτηση
Καθαρισμός
Βοήθεια
Φίλτρα αποτελεσμάτων
Καθαρισμός
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου
Άρθρο
(123)
Επιστημονικό άρθρο
(123)
Τμήμα έκδοσης
(128)
Αρχικές σελίδες
(5)
Τμήμα περιοδικού
(128)
Χρονολογία
2020 - 2024
(46)
2015 - 2019
(65)
2010 - 2014
(17)
Γλώσσα
Αγγλική γλώσσα
(12)
Γαλλική γλώσσα
(1)
Ελληνική γλώσσα
(115)
Φορέας / συλλογή
Εργαστήριο Παιδαγωγικής Έρευνας και Εκπαιδευτικών Πρακτικών (Ε.Π.Ε.Ε.Π.) / Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης
(128)
Έρευνα στην Εκπαίδευση |
ΕΚΤ e
Journals
(128)
Επιμέρους συλλογή
Articles
(123)
Περιοδικό
Έρευνα στην Εκπαίδευση
(128)
Τύπος τεκμηρίου
action research
(2)
Biographical research
(1)
conceptual change
(1)
cross-sectional study
(1)
demographic research
(1)
ecosystemic approach
(1)
educational research; literature review; sampling; questionnaire; quantitative data
(1)
Empirical study; Quantitative approach; Survey research
(1)
experiential learning; educational scenario
(1)
Experimental, classical observention,
(1)
Experimental design
(1)
experimental research
(1)
Experimental Research, Quantitative, Corellation Research
(1)
field reseach
(1)
historical
(1)
info:eu-repo/semantics/article
(128)
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
(128)
Literature review
(2)
Mixed method of data collection
(1)
Mixed research
(1)
qualitative analysis of mistakes in two kinds of spelling tests, the free writing and the spelling tests with dictation
(1)
qualitative approach; grounded theory
(1)
qualitative research
(2)
Qualitiative study
(1)
quantitative
(2)
quantitative and qualitative research
(1)
quantitative assessment methods with quality analysis of the mistakes
(1)
quantitative content analysis
(1)
quantitative method
(1)
Quantitative methodology; Meta-analysis
(1)
quantitative research
(3)
quantitative research; descriptive analysis; inductive analysis; factor analysis
(1)
Quantitative study; SPSS 21
(1)
Quantitative survey
(1)
quantititive research
(1)
quantititive research; questionnaire
(2)
Quasi-experimental research design; pre-testing and post-testing; experimental and control groups
(1)
survey
(1)
Systematic Review
(1)
Theoretical study-critical literature review-bibliographical research-critical interpretative approach
(1)
ανασκόπηση
(1)
αξιολόγηση ορθογραφημένης γραφής δύο διαφορετικών ομάδων μαθητών σε ορθογραφικά έργα παραγωγής κειμένου καθ’ υπαγόρευση και ορθογραφικά έργα παραγωγής κειμένου από τους ίδιους τους μαθητές
(1)
βιβλιογραφική ανασκόπηση
(2)
Βιβλιογραφική επισκόπηση
(1)
Βιογραφική έρευνα
(1)
βιωματική μάθηση; εκπαιδευτικό σενάριο
(1)
βολικό δείγμα; αυτοαναφορική έρευνα
(1)
δημογραφική έρευνα
(1)
εκπαιδευτική έρευνα; βιβλιογραφική επισκόπηση; δημοσκόπηση; ερωτηματολόγιο; ποσοτικά δεδομένα
(1)
εκπαιδευτική έρευνα; ερωτηματολόγιο; ποσοτικά δεδομένα
(1)
Εμπειρική- ερευνητική εργασία; στατιστική; μοντέλα δομικών εξισώσεων
(1)
Εμπειρική μελέτη; Ποσοτική προσέγγιση; Έρευνα επισκόπησης
(1)
ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ
(1)
Έρευνα - Δράση
(1)
έρευνα δράσης; κουλτούρα συνομηλίκων
(1)
Έρευνα πεδίου, θεμελιωμένη θεωρία
(1)
Ευκαιριακή δειγματοληψία; ποσοτική έρευνα; χορήγηση δοκιμασιών; ψυχομετρική αξιολόγηση
(1)
ημι-δομημένες συνεντεύξεις; ανάλυση υπό το πρίσμα της φεμινιστικής κοινωνικής κατασκευής
(1)
Ημιπειραματική μέθοδος
(1)
Ημι-πειραματική μελέτη παρέμβασης με μετρήσεις αρχικής και τελικής εξέτασης, πειραματική ομάδα & ομάδα ελέγχου
(1)
Θεωρητική μελέτη - κριτική βιβλιογραφική ανασκόπηση-έρευνα -κριτική ερμηνευτική προσέγγιση
(1)
Ιστορική
(1)
Μεικτή έρευνα
(1)
Μεικτή Ερευνητική Μέθοδος Έρευνας
(1)
πείραμα πεδίου
(1)
πειραματική, ποσοτική, συσχετιστική
(1)
Πειραματική; Κλασική Παρατήρηση; Βιβλιογραφική Ανασκόπηση
(1)
πειραματική έρευνα
(1)
ποιοτική
(1)
ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ
(1)
Ποιοτική έρευνα
(2)
Ποιοτική Έρευνα, Ανάλυση Περιεχομένου, Ημιδομημένες Συνεντεύξεις
(1)
ποιοτική έρευνα; συνεντεύξεις
(1)
ποιοτική και ποσοτική μέθοδος
(1)
Ποιοτική προσέγγιση; Εμπειρικά Θεμελιωμένη Θεωρία
(1)
ποσοτικές μέθοδοι αξιολόγησης και ποιοτικές διαδικασίες ανάλυσης λαθών
(1)
ποσοτική
(3)
Ποσοτική Ανάλυση
(1)
Ποσοτική Ανάλυση Περιεχομένου
(1)
Ποσοτική έρευνα
(3)
ποσοτική έρευνα; περιγραφική ανάλυση; επαγωγική ανάλυση; παραγοντική ανάλυση
(1)
ποσοτική έρευνα; συστηματική μέθοδος δειγματοληψίας
(1)
Ποσοτική μεθοδολογία; Μετα-ανάλυση
(1)
ποσοτική μέθοδος
(1)
Ποσοτική Προσέγγιση
(1)
συγχρονική
(1)
Χορήγηση ερωτηματολογίων
(1)
Θέμα
«Εργαλείο» Ειδικής Αγωγής
(1)
21st-century education
(1)
21st-century educational challenges
(1)
21st-century ‘ecosystemic’ challenges
(1)
3D design
(1)
4th of August regime
(1)
academic achievement
(1)
academic motivation
(1)
academic procrastination
(1)
academic underachievement
(1)
accueil et éducation de la petite enfance
(1)
achievement orientation model
(1)
Action Research
(1)
action-research
(1)
activity theory
(1)
adolescents
(1)
adult education structures
(1)
adult learning
(1)
Adults education
(3)
adults’ expectations
(1)
Aghia Sophia settlement
(1)
Ancient Greek language
(1)
apprentissage informel
(1)
Archaeological museum
(1)
Aristotle
(1)
armatoloi
(1)
art
(1)
Assessment of spelling skills
(1)
attitudes
(1)
attitudes towards school
(1)
augmented reality
(1)
autism
(2)
autism spectrum disorder
(1)
autosuffisance
(1)
behavioral problems
(1)
beliefs
(1)
bilingualism
(2)
bilingual students
(1)
biografical research
(1)
biographical method
(1)
biographical research
(1)
biography
(1)
bullying
(1)
capital
(1)
Career counselling
(2)
career education
(1)
career guidance
(1)
case study
(1)
cell
(1)
change formula
(1)
change theory
(1)
chatbots
(1)
Cheating at the examinations
(1)
child
(3)
children
(1)
children's informational book
(1)
children beliefs about education
(1)
children’s perceptions
(1)
Children’s Rights
(1)
circulatory system
(1)
Citizenship Education
(1)
classical studies
(1)
classmates
(1)
classroom management
(2)
codebook
(1)
coding
(1)
collaboration
(2)
collaboration practices
(1)
collaborative learning
(1)
collaborative professional culture
(1)
Collective bodies
(1)
Communication and language development
(1)
commutativity principle
(1)
Comparison
(1)
Comparison of Measurements
(1)
conceptions
(1)
conceptual change
(1)
concurrent validity
(1)
consolidation
(1)
content analysis
(1)
contrôle psychométrique
(1)
cooperative behavior
(1)
counselors ΄s reports
(1)
COVID-19
(2)
Criteria for selecting school leaders
(1)
Critical Reflection
(2)
critical visual awareness
(1)
cultural consciousness
(1)
cultural constructions
(1)
culturally responsive teaching
(1)
cultural themes
(1)
Culture
(1)
curriculum
(1)
dance
(1)
Decision Making
(1)
definition
(1)
democratic educational practices
(1)
Design & Technology
(1)
designing museum exhibit units
(1)
Developmental disabilities
(1)
diabetes
(1)
dialogic experiences
(1)
Dialogue
(1)
dictation spelling test
(1)
dictation spelling tests
(1)
differentiated instruction
(2)
differentiation of learning experience
(1)
digital application
(1)
Digital applications
(1)
discursive community
(1)
diseases
(1)
distance education
(1)
disturbing behaviors
(1)
diversity
(1)
drones
(1)
dyslexia
(1)
early childhood
(2)
early childhood education
(3)
early childhood education and care
(2)
early childhood teachers
(1)
Early forms in school bullying
(1)
early school age
(1)
early school leaving
(1)
early screening
(1)
Early years
(1)
échelle
(1)
e-communication
(1)
economic/financial crisis
(1)
economic crisis
(1)
Ecucational changes
(1)
education
(9)
educational 'traumas'
(1)
Educational Evaluation
(1)
Educationalization
(1)
educational policy
(2)
educational practice
(1)
educational programs
(1)
Educational Psychology
(2)
educational scenario
(1)
educational software
(1)
Educational Vocational Education
(2)
education for environment and sustainability
(1)
education leadership
(1)
educators
(1)
educators’ attitudes
(1)
effects
(1)
effort vs. effortless degree
(1)
elementary and secondary school students
(1)
Emancipation
(1)
emotional intelligence
(1)
English as a Foreign Language
(1)
enseignement
(1)
Environmental Education
(1)
Epistemology and Education
(1)
EppaikQual
(1)
Europe
(1)
evaluation
(1)
Evaluation of pedagogical training programs
(1)
evening adult education
(1)
expectations of 6th grade students
(1)
experiential learning
(1)
fairy tale illustration
(1)
fairytales
(1)
family
(1)
family-school collaboration
(2)
family-school connection
(1)
Fast-mapping
(1)
features
(1)
feed back
(1)
field
(1)
Fliperentiation
(1)
flipped classroom
(1)
formality
(1)
formal word definitions
(1)
free writing
(1)
friends
(1)
game
(1)
gender
(1)
gendered representations
(1)
Gender stereotypes
(3)
GFL-teachers
(1)
gifted students
(1)
global citizenship
(1)
global citizenship education
(1)
global ‘ecosystem’
(1)
Greece
(1)
Greek interwar period
(1)
Greek language
(1)
Greek language lesson
(1)
Greek philosophy
(1)
Greek public secondary education
(1)
Greek state school
(1)
grounded theory method
(1)
Group
(1)
group dynamic
(1)
Gymnasium’ functions
(1)
heads of secondary education
(1)
headteacher
(1)
headteachers
(1)
heterogeneity
(1)
high ability
(1)
higher education
(1)
higher education in Greece
(1)
high school performance
(1)
high school students
(1)
historical interpretation
(1)
history of education
(1)
History of education in Greece
(1)
hospital
(1)
Human Rights
(1)
identity development
(1)
image analysis model for students
(1)
Inclusion
(1)
inclusive education
(2)
infants and toddlers
(1)
informality
(1)
informal learning
(2)
Initial teacher education
(1)
Innovative approaches to education
(2)
Innovative Teaching Methods
(1)
in-scholl training
(1)
in-school training
(1)
institution-school incorporation
(1)
instrumentalization of the Greek antiquity
(1)
intellectual disability
(1)
interactive digital storytelling
(1)
Intercultural Communication
(1)
intercultural education
(3)
intercultural educational practices
(1)
Interculutral education
(3)
International Convention on the Rights of the Child
(1)
internship feedback
(1)
Internship Programmes
(1)
intervention
(3)
Intervention programme
(1)
job satisfaction
(2)
key-scenarios
(1)
kindergarten
(1)
kindergarten and primary school
(3)
kinetic development
(1)
kleftes
(1)
knowledge
(2)
Kodu
(1)
Language Development
(1)
language lessons
(1)
leadership outcome
(1)
learners’ perceptions
(1)
learning disabilities
(1)
learning outcome
(1)
learning study
(1)
lecture
(1)
lesson study
(4)
level of abstraction
(1)
lifelong learning
(1)
literacy
(1)
literature review
(1)
local history
(1)
Logic model
(1)
M-ABC test (2nd Edition)
(1)
management practices
(1)
material disadvantage
(1)
mathematical thinking
(1)
mathematics
(1)
Mathematics and Play
(1)
memoirs
(1)
memory
(1)
mental calculations
(1)
mental health
(2)
Mentor
(1)
Mentor's institution
(1)
mentoring
(1)
mentoring relationship
(1)
mentors
(1)
mentorship
(1)
meta-analysis
(1)
metapolitefsi
(1)
Migration
(1)
mobile applications
(1)
Modern racism
(1)
morphology
(1)
mother beliefs about education
(1)
motor development
(1)
MOT-test 4-7
(1)
multicultural self-efficacy
(1)
multiliteracies
(1)
multipotentiality
(1)
Museum education
(2)
museum learning
(1)
mythical values
(1)
narrative intelligence
(1)
narrative literacy
(1)
narrative theory
(1)
neuromuscular junction disorders
(1)
New School
(1)
obesity
(1)
orthographic ability
(1)
paintings
(1)
pandemic
(1)
parental involvement
(1)
parental report
(1)
parents
(2)
parents’ conceptions
(1)
parents’ perceptions
(1)
parent’s expectations
(1)
participation
(1)
pedagogical thinking
(1)
Pedagogical Training Program
(1)
Pedagogy
(1)
peer culture
(1)
peer relationships
(1)
perceptions
(1)
Personal and Professional Development
(1)
personal theory
(1)
philosophy
(1)
phychology
(1)
physical activity
(1)
Planning and Evaluation
(1)
Plato
(1)
play
(1)
Play-based activities
(1)
Polymathy
(1)
preschool
(1)
pre-school
(1)
preschool age
(2)
pre-school age
(1)
Preschool teacher
(1)
preschool teachers
(1)
pre service teacher education
(1)
Pre-service Teachers
(1)
preverbal communication
(1)
primary education
(1)
primary education teachers
(1)
primary school
(2)
primary school mathematics
(1)
primary school students
(2)
principals’ satisfaction
(1)
principals’ views
(1)
Profession
(1)
professional development
(2)
professional development of academic staff
(1)
professionalization
(1)
professionnalisation
(1)
professions
(1)
programming
(1)
Project method
(1)
Projects
(1)
psychometric control
(1)
psychomotor intervention
(1)
psychosocial disadvantage
(1)
qualifications
(1)
qualitative analysis of mistakes
(1)
qualitative research
(2)
quality analysis of the mistakes
(1)
Quality of Educational Services
(1)
quantitative assessment methods
(1)
Quick Incidental Learning
(1)
reading
(1)
Reception Structures for Refugee Children Education
(1)
recruitment
(1)
recycling
(1)
reflection
(1)
reflexion
(1)
refugee children
(1)
refugees
(1)
Region of Crete
(1)
répertoires de pratiques
(1)
repertoires of practices
(1)
resilience
(1)
respiratory system
(1)
Review
(1)
ritual pedagogy
(1)
Roma
(2)
scale
(1)
school
(1)
School Autonomy
(1)
School buildings in 19th century
(1)
school buildingss
(1)
school bullying
(2)
school climate
(1)
school context
(1)
school counseling
(1)
school Headteachers’ selection
(1)
school hygiene
(1)
school inclusion
(1)
school leaders` Scientific training
(1)
school leaders` Training
(1)
School Leadership
(1)
school management
(1)
school operational costs
(1)
school practices
(1)
schools in Ioannina
(1)
School textbook research
(1)
school textbooks
(1)
Science direction school textbooks
(1)
science education
(1)
Science Educative Islet
(1)
secondarisation
(1)
secondary education
(1)
Second Chance Schools
(2)
Second Chance Schools of Detention Facilities
(1)
selection of educational administrators
(1)
selection procedure
(1)
self-efficacy
(2)
self-esteem
(1)
Self- reflection
(1)
self- reflection diary
(1)
self regulated learning
(1)
self-sufficiency
(1)
Senior High School
(1)
sens de l'efficacité
(1)
sense of efficacy
(1)
sequence structure
(1)
sexual education
(1)
shared storybook reading
(1)
Social and Political Education
(1)
social constructionism
(1)
social constructivism
(2)
social development
(1)
social emotional intelligence
(1)
Social Exclusion
(1)
social inequalities
(1)
Social Representation
(1)
social skills
(1)
socio-economic crisis
(1)
Sociology of Education
(2)
soft skills
(1)
Soft skills, intrapersonal, interpersonal and socio-emotional skills, Sostra scale
(1)
Special Education
(1)
special education
(1)
special educational needs
(2)
Special education tool
(1)
spelling ability
(1)
stereotypes
(1)
Storytelling
(1)
storytelling practices at home
(1)
student practicum teacher-student interview
(1)
students
(3)
students' representations
(1)
students' views
(1)
Students with Immigrant or Refugee Backgrounds
(1)
student’s health
(1)
Student’s school practice
(1)
studies selection
(1)
subroutines
(1)
supportive framework/environment
(1)
supportive practices and accommodations
(1)
sustainable career development
(1)
syntax
(1)
tablets
(1)
teacher
(1)
Teacher education
(1)
teacher practices
(1)
teacher-pupil relationship
(1)
teachers
(6)
Teachers/Educators
(1)
teachers` education
(1)
teachers' education
(1)
Teachers' opinions
(1)
teachers' perceptions
(2)
Teachers' Professional Development
(1)
teachers' self efficacy
(1)
Teachers as mentors to students
(1)
teachers perceptions
(1)
teachers professional development
(1)
Teachers’ Expectations
(1)
teachers’ needs
(1)
teachers’ perceptions
(2)
teaching
(3)
Teaching and curricula
(1)
Teaching and Learning
(1)
teaching assessment
(1)
Teaching conservational skills
(1)
teaching German as a foreign language
(1)
teaching intervention
(1)
teaching practice
(3)
teaching self-efficacy
(1)
Teaching the subject of ancient Greek language during the 4th of August regime
(1)
team game
(1)
Template analysis
(1)
textbook
(1)
theme
(1)
theoretical models
(1)
Theory and Practice Cooperation
(1)
theory in use
(1)
Traditional music
(1)
trainee students
(1)
training career counsellors
(1)
Training Practice
(1)
transactional leadership
(1)
transformational leadership
(1)
transformation of teaching
(1)
transformation theory
(1)
transformative learning
(2)
transformative teaching
(1)
transition
(1)
transition to Gymnasium
(1)
undergraduate students.
(1)
Utilization of art in teaching
(1)
variables
(1)
views of educators
(1)
Views of teachers
(1)
visual literacy
(1)
vocabulary
(1)
vocabulary development
(1)
vulnerability to poverty
(1)
word learning
(1)
World
(1)
Αγγλική ως Ξένη Γλώσσα
(1)
Αγωγή σταδιοδρομίας
(1)
αίσθηση αποτελεσματικότητας
(1)
Ακαδημαϊκή αναβλητικότητα
(1)
ακαδημαϊκή επίδοση
(1)
ακαδημαϊκή κινητοποίηση
(1)
ανάγκες εκπαιδευτικών
(1)
ανάγνωση
(1)
Αναδυόμενη θυματοποίηση
(1)
ανακύκλωση
(1)
ανάλυση περιεχομένου
(1)
αναπνευστικό σύστημα
(1)
ανάπτυξη λεξιλογίου
(1)
ανάπτυξη μουσειακών εκθεμάτων
(1)
Αναπτυξιακές Αναπηρίες
(1)
ανασκόπηση
(1)
ανασκόπηση βιβλιογραφίας
(1)
αναστοχασμός
(2)
αναστοχαστική πράξη
(1)
ανατροφοδότηση
(2)
ανεστραμμένη τάξη
(1)
Ανθρώπινα Δικαιώματα
(1)
Αντιγραφή στις εξετάσεις
(1)
αντιλήψεις
(2)
Αντιλήψεις για διαπροσωπικές σχέσεις στο σχολείο και για κίνητρα
(1)
αντιλήψεις γονέων
(2)
αντιλήψεις εκπαιδευτικών
(2)
αντιλήψεις καθηγητών
(1)
αντιλήψεις μαθητών
(1)
αντιλήψεις παιδιών
(1)
Αντιλήψεις των Εκπαιδευτικών
(1)
αντιμεταθετική ιδιότητα
(1)
αξιολόγηση
(1)
Αξιολόγηση ορθογραφικής δεξιότητας
(1)
Αξιολόγηση προγραμμάτων παιδαγωγικής κατάρτισης
(1)
Αξιολόγηση στην Εκπαίδευση
(1)
Αξιοποίηση της τέχνης στη διδασκαλία
(1)
Απομνημονεύματα
(1)
Αποσπασμένοι εκπαιδευτικοί
(1)
απόψεις διευθυντών και προϊσταμένων
(1)
Αποψεις εκπαιδευτικών
(2)
απόψεις εκπαιδευτικών
(1)
απόψεις παιδιών για την εκπαίδευση
(1)
απόψεις φοιτητών
(1)
Αρχαιολογικό μουσείο
(1)
Αρχική εκπαίδευση εκπαιδευτικών
(2)
ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ
(1)
αυτεπάρκεια
(2)
Αυτισμός
(1)
Αυτοαποτελεσματικότητα του εκπαιδευτικού
(1)
Αφήγηση
(1)
Γλώσσα
(1)
Γλωσσική Ανάπτυξη
(1)
γνώσεις
(2)
γονείς
(2)
Δευτεροβάθμια εκπαίδευση
(1)
δημοτικό σχολείο
(3)
Διαδικασίες λήψης απόφασης
(1)
Διαδραστική ψηφιακή αφήγηση
(1)
Διάλογος
(1)
Διαπολιτισμική εκπαίδευση
(4)
Διαπολιτισμική Επικοινωνία
(1)
Διαταραχή αυτιστικού φάσματος
(1)
διαφοροποιημένη διδασκαλία
(2)
Διαφοροποίηση της διδασκαλίας
(2)
Διαχείριση σχολικής τάξης
(1)
Διαχείριση της ετερογένειας
(1)
διγλωσσία
(2)
Δίγλωσσοι μαθητές
(1)
ΔΙΔΑΚΤΗΡΙΑ
(1)
Διδακτήρια 19ου αι.
(1)
Διδακτική και Προγράμματα Σπουδών
(1)
Διδακτική φυσικών επιστημών
(1)
διδασκαλία
(2)
Διδασκαλία και Μάθηση
(1)
Διδασκαλία της Γερμανικής ως ξένης γλώσσας
(1)
Διεθνής Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού
(1)
Δικαιώματα του Παιδιού
(1)
Δυναμική της Ομάδας
(1)
Εθνική Επιτροπή για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα.
(1)
ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
(3)
Ειδική Αγωγή
(1)
Ειδική αγωγή και εκπαίδευση
(1)
Ειδική Εκπαίδευση
(2)
έκβαση ηγεσίας
(1)
Εκπαιδευόμενοι/ες με Μεταναστευτικό ή Προσφυγικό Υπόβαθρο
(1)
εκπαίδευση
(5)
Εκπαίδευση δεξιότητας συζήτησης
(1)
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
(1)
Εκπαίδευση Ενηλίκων
(3)
Εκπαίδευση υποψηφίων εκπαιδευτικών
(1)
Εκπαιδευτική Νησίδα Φυσικών Επιστημών
(1)
εκπαιδευτική πολιτική
(2)
Εκπαιδευτική Ψυχολογία
(2)
εκπαιδευτικοί
(8)
Εκπαιδευτικοί προσχολικής ηλικίας
(1)
εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
(2)
Εκφοβισμός
(1)
Έμφυλα στερεότυπα
(2)
έμφυλες αναπαραστάσεις
(1)
ενδοσχολική επιμόρφωση
(2)
ένταξη στην ομάδα των συνομηλίκων
(1)
επαγγελματική ανάπτυξη
(2)
Επαγγελματική Ανάπτυξη των Εκπαιδευτικών
(1)
επαγγελματική ικανοποίηση
(3)
Επαγγελματικός Προσανατολισμός
(1)
Επικοινωνιακή και γλωσσική ανάπτυξη
(1)
Επιλογές στελεχών
(1)
Επιμόρφωση
(1)
Επιμόρφωση Διευθυντών Σχολικών Μονάδων
(1)
Επιστημολογία και Εκπαίδευση
(1)
Επιστημονική κατάρτιση Διευθυντών Σχολικών Μονάδων.
(1)
έρευνα-δράση
(1)
Έρευνα Δράσης
(1)
Έρευνα σχολικών εγχειριδίων/βιβλίων
(1)
Ερευνητικό άρθρο
(1)
Ευρώπη
(1)
Εφαρμοσμένη γλωσσολογία
(1)
έφηβοι
(1)
Η διδασκαλία του μαθήματος των αρχαίων ελληνικών στο καθεστώς της 4ης Αυγούστου
(1)
Ηλεκτρονική επικοινωνία σχολείου-οικογένειας
(1)
Ημερολόγιο αναστοχασμού
(1)
ήπιες δεξιότητες
(1)
Ήπιες δεξιότητες, ενδοπροσωπικές, διαπροσωπικές και κοινωνικοσυναισθηματικές δεξιότητες, Sostra κλίμακα
(1)
ΘΕΣΜΟΣ ΜΕΝΤΟΡΑ
(1)
Θεωρία και Πράξη
(1)
Καινοτόμες Διδακτικές Μέθοδοι
(1)
Καινοτόμες προσεγγίσεις στην εκπαίδευση
(2)
κινητική ανάπτυξη
(2)
ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ & ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΚΙΝΗΤΙΚΗΣ ΣΥΝΑΡΜΟΓΗΣ
(1)
Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή
(1)
Κοινωνικός Αποκλεισμός
(1)
Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης
(2)
Κριτήρια επιλογής Διευθυντών Σχολικών Μονάδων
(1)
Κριτικός στοχασμός
(1)
Λογικό μοντέλο
(1)
Λογοδοσία
(1)
Λύκειο
(1)
Μαθηματικά
(2)
Μαθηματικά και Παιχνίδι Βρεφών
(1)
ΜΑΘΗΤΕΣ
(1)
Μαθητές
(1)
μαθητές δημοτικού
(2)
Μαθητική Διαρροή
(1)
Μέντορας
(1)
Μεντορεία
(1)
Μέντορες
(1)
Μετάβαση στο Γυμνάσιο
(1)
Μετανάστευση
(1)
μνήμη
(2)
Μοντέρνος ρατσισμός
(1)
Μουσειακή εκπαίδευση
(2)
Νέο Σχολείο
(1)
νηπιαγωγείο
(2)
οικονομική κρίση
(2)
Ομάδα
(1)
ορθογραφική ικανότητα
(2)
Παιγνιώδης μάθηση βρεφών
(1)
Παιδαγωγική ψυχολογία
(1)
παιδί
(3)
Παραδοσιακή μουσική
(1)
παρέμβαση
(3)
Περιβαλλοντική Εκπαίδευση
(1)
Ποιότητα Εκπαιδευτικών Υπηρεσιών
(1)
ποιοτική ανάλυση λαθών
(2)
ποιοτική έρευνα
(2)
Πολιτική Παιδεία
(1)
πρακτική άσκηση
(4)
Προβλήματα συμπεριφοράς
(1)
Πρόγραμμα Παιδαγωγικής Κατάρτισης
(1)
Πρόγραμμα παρέμβασης
(1)
Προγράμματα
(1)
Προσδοκίες μαθητών ΣΤ΄ Τάξης Δημοτικού Σχολείου
(1)
Προσδοκίες των Εκπαιδευτικών
(1)
Προσχολική εκπαίδευση
(2)
προσχολική ηλικία
(4)
Προσωπική και Επαγγελματική Ανάπτυξη
(1)
Πρώιμες μορφές σχολικού εκφοβισμο
(1)
πρωτοβάθμια εκπαίδευση
(2)
Ρομά
(1)
στάσεις
(3)
Σύγκριση μετρήσεων
(1)
Συμβουλευτική
(1)
Συμπεριληπτική Εκπαίδευση
(1)
συμπερίληψη
(2)
συνεργατική μάθηση
(2)
Συνεργατικότητα
(1)
Σχεδιασμός & Τεχνολογία
(1)
Σχεδιασμός και Αξιολόγηση
(1)
Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας
(2)
Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας Καταστημάτων Κράτησης
(1)
Σχολική αυτονομία
(1)
Σχολική ηγεσία
(1)
Σχολικό πλαίσιο
(1)
σχολικός εκφοβισμός
(2)
Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός
(2)
Σχολικός οργανισμός
(1)
Τάξη μικτών ικανοτήτων
(1)
ΥΓΙΕΙΝΗ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
(1)
Υποψήφιοι Εκπαιδευτικοί
(1)
φοιτητές
(2)
Φτώχεια
(1)
Φύλο
(1)
Χειραφέτηση
(1)
Χρηματοδότηση σχολικών μονάδων
(1)
Ψηφιακές εφαρμογές
(1)
ψυχική υγεία
(2)
Σχετικότητα με κριτήρια
Άυξουσα χρονολογία
Φθίνουσα χρονολογία
1 - 30 από 128 αποτελέσματα
Σχεδιασμός εκπαιδευτικού προγράμματος αρχαιομετρίας: Μια μελέτη περίπτωσης σύνδεσης των συλλογών του αρχαιολογικού μουσείου με τη σύγχρονη επιστημονική γνώση Designing an educational program for Archaeometry: A case study of bridging Archaeological Museum Collections with Modern Scientific Knowledge
Δημιουργός:
Koliopoulos, Dimitrios, Georgopoulou, Popi
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2023
Θέμα:
Εκπαιδευτική Νησίδα Φυσικών Επιστημών, Μουσειακή εκπαίδευση, educational programs, designing museum exhibit units, science education, Αρχαιολογικό μουσείο, Science Educative Islet, Archaeological museum, Διδακτική φυσικών επιστημών, ανάπτυξη μουσειακών εκθεμάτων, Museum education, εκπαιδευτικό πρόγραμμα
Περιοδικό :
Έρευνα στην Εκπαίδευση
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Εργαστήριο Παιδαγωγικής Έρευνας και Εκπαιδευτικών Πρακτικών (Ε.Π.Ε.Ε.Π.) / Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης
Συλλογή:
Έρευνα στην Εκπαίδευση |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Ηλεκτρονική επικοινωνία σχολείου και οικογένειας την περίοδο της πανδημίας COVID-19 E-communication between school and family during COVID-19 pandemic
Δημιουργός:
Κεσσοπούλου, Μαρία, Τσιμπιδάκη, Ασημίνα
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2021
Θέμα:
COVID-19, διευθυντές/ντριες δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, heads of secondary education, school, e-communication, ηλεκτρονική επικοινωνία, Ηλεκτρονική επικοινωνία σχολείου-οικογένειας, σχολείο, family, οικογένεια
Περιοδικό :
Έρευνα στην Εκπαίδευση
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Εργαστήριο Παιδαγωγικής Έρευνας και Εκπαιδευτικών Πρακτικών (Ε.Π.Ε.Ε.Π.) / Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης
Συλλογή:
Έρευνα στην Εκπαίδευση |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Μετασχηματίζοντας τη διδασκαλία του μαθήματος «Πολιτική Παιδεία» σε μια διαλογική και συμμετοχική διαδικασία “Citizenship Education” instruction into a dialogic and participatory process
Δημιουργός:
Σιδηροπούλου, Συμέλα, Αυγητίδου, Σοφία
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2021
Θέμα:
participation, διδακτικός μετασχηματισμός, Citizenship Education, Teaching and Learning, έρευνα-δράση, democratic educational practices, Λύκειο, action-research, transformation of teaching, συμμετοχή, Διδασκαλία και Μάθηση, Senior High School, δημοκρατικές εκπαιδευτικές πρακτικές, Πολιτική Παιδεία
Περιοδικό :
Έρευνα στην Εκπαίδευση
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Εργαστήριο Παιδαγωγικής Έρευνας και Εκπαιδευτικών Πρακτικών (Ε.Π.Ε.Ε.Π.) / Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης
Συλλογή:
Έρευνα στην Εκπαίδευση |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Οι γνώσεις των εκπαιδευτικών προσχολικής αγωγής ως προς τον αυτισμό και οι απόψεις τους απέναντι στη συμπερίληψη παιδιών με αυτισμό
Δημιουργός:
Γρηγορόπουλος, Ηρακλής Νικόλαος, Προβατά, Αδαμαντίνη
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2021
Θέμα:
γνώσεις, perceptions, education, εκπαιδευτικοί προσχολικής αγωγής, στάσεις, συμπερίληψη, αντιλήψεις, early childhood teachers, inclusive education, autism, Αυτισμός, knowledge
Περιοδικό :
Έρευνα στην Εκπαίδευση
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Εργαστήριο Παιδαγωγικής Έρευνας και Εκπαιδευτικών Πρακτικών (Ε.Π.Ε.Ε.Π.) / Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης
Συλλογή:
Έρευνα στην Εκπαίδευση |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Η αναστοχαστική πράξη των υποψηφίων εκπαιδευτικών κατά την εφαρμογή μιας προσαρμοσμένης εκδοχής του μοντέλου Lesson Study. The reflexive act of teacher candidates in the implementation of a customized version of the model Lesson Study.
Δημιουργός:
Γιαννακίδου, Ελένη, Γιόφτσαλη, Κατερίνα, Τζιώρα, Ελένη
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2013
Θέμα:
teaching practice, reflection, μέθοδος project, Lesson Study, πρακτική άσκηση, αναστοχασμός, Project method
Περιοδικό :
Έρευνα στην Εκπαίδευση
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Εργαστήριο Παιδαγωγικής Έρευνας και Εκπαιδευτικών Πρακτικών (Ε.Π.Ε.Ε.Π.) / Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης
Συλλογή:
Έρευνα στην Εκπαίδευση |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Pedagogy as Ritual: How Teachers use Rituals to foster their Mythical values in the Early Childhood Classrooms?
Δημιουργός:
LAU, Grace, HO, Kwok Keung
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2013
Θέμα:
mythical values, informality, formality, ritual pedagogy, Early years
Περιοδικό :
Έρευνα στην Εκπαίδευση
Γλώσσα:
Αγγλική γλώσσα
Φορέας:
Εργαστήριο Παιδαγωγικής Έρευνας και Εκπαιδευτικών Πρακτικών (Ε.Π.Ε.Ε.Π.) / Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης
Συλλογή:
Έρευνα στην Εκπαίδευση |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Ακαδημαϊκή αναβλητικότητα προπτυχιακών φοιτητών: η σχέση της με τη συναισθηματική νοημοσύνη και την ακαδημαϊκή κινητοποίηση Undergraduate students' academic procrastination: Its relationship with emotional intelligence and academic motivation
Δημιουργός:
Ξαφάκος, Ευστάθιος, Βάσιου, Αικατερίνη, Καλδή, Σταυρούλα
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2022
Θέμα:
συναισθηματική νοημοσύνη, προπτυχιακοί φοιτητές., Academic motivation, undergraduate students., Ακαδημαϊκή αναβλητικότητα, emotional intelligence, ακαδημαϊκή κινητοποίηση, academic procrastination
Περιοδικό :
Έρευνα στην Εκπαίδευση
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Εργαστήριο Παιδαγωγικής Έρευνας και Εκπαιδευτικών Πρακτικών (Ε.Π.Ε.Ε.Π.) / Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης
Συλλογή:
Έρευνα στην Εκπαίδευση |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Κριτική προσέγγιση ζητημάτων της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής στο Δημοτικό μέσω έργων τέχνης Critical approach to issues of the Social and Political Education in Primary School through works of art
Δημιουργός:
Χρήστου, Μαρία
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2022
Θέμα:
art, κριτικός στοχασμός, Καινοτόμες προσεγγίσεις στην εκπαίδευση, Innovative approaches to education, Utilization of art in teaching, Critical Reflection, Αξιοποίηση της τέχνης στη διδασκαλία, Κριτικός στοχασμός, critical reflection, Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, τέχνη, Primary Education, Social and Political Education, Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή
Περιοδικό :
Έρευνα στην Εκπαίδευση
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Εργαστήριο Παιδαγωγικής Έρευνας και Εκπαιδευτικών Πρακτικών (Ε.Π.Ε.Ε.Π.) / Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης
Συλλογή:
Έρευνα στην Εκπαίδευση |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
«Να εξασφαλίσωμεν καλούς Έλληνας δια το μέλλον…»: η διδασκαλία του μαθήματος των αρχαίων ελληνικών στο καθεστώς της 4ης Αυγούστου "We shall secure that the younger generation are good Greek people for the future ahead of us...": the perception of the Greek antiquity by the 4th of August regime through the subject of Ancient Greek language
Δημιουργός:
Soulakakis, Dimitrios
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2022
Θέμα:
δικτατορία 4ης Αυγούστου, εργαλειοποίηση της ελληνικής αρχαιότητας, Η διδασκαλία του μαθήματος των αρχαίων ελληνικών στο καθεστώς της 4ης Αυγούστου, classical studies, instrumentalization of the Greek antiquity, Ancient Greek language, Teaching the subject of ancient Greek language during the 4th of August regime, κλασικές σπουδές, αρχαία ελληνική γλώσσα, ελληνικός μεσοπόλεμος, 4th of August regime, Greek interwar period
Περιοδικό :
Έρευνα στην Εκπαίδευση
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Εργαστήριο Παιδαγωγικής Έρευνας και Εκπαιδευτικών Πρακτικών (Ε.Π.Ε.Ε.Π.) / Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης
Συλλογή:
Έρευνα στην Εκπαίδευση |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Τι είναι το θέμα; Οι παραλλαγές της Θεματικής Ανάλυσης στην εκπαιδευτική έρευνα What is a theme? Variations of thematic analysis in educational research
Δημιουργός:
ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ, ΜΙΧΑΛΗΣ
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2022
Θέμα:
coding, βιβλίο κωδίκων, level of abstraction, θέμα, κωδικοποίηση, theme, βαθμός αφαίρεσης, codebook, θεματική αναλυση, Template analysis
Περιοδικό :
Έρευνα στην Εκπαίδευση
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Εργαστήριο Παιδαγωγικής Έρευνας και Εκπαιδευτικών Πρακτικών (Ε.Π.Ε.Ε.Π.) / Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης
Συλλογή:
Έρευνα στην Εκπαίδευση |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Όψεις και απόψεις για τη νεότερη και σύγχρονη Ιστορία στο εικονογραφημένο παιδικό βιβλίο γνώσεων. Views and aspects concerning contemporary History in iformational books for children
Δημιουργός:
Αγγελάκη, Ρόζη Τριανταφυλλιά
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2021
Θέμα:
cultural constructions, παιδικό βιβλίο γνώσεων, ιστορική ερμηνεία, memoirs, kleftes, μνήμη, πολιτισμικές κατασκευές, κλεφταρματωλοί, children's informational book, historical interpretation, Απομνημονεύματα, armatoloi
Περιοδικό :
Έρευνα στην Εκπαίδευση
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Εργαστήριο Παιδαγωγικής Έρευνας και Εκπαιδευτικών Πρακτικών (Ε.Π.Ε.Ε.Π.) / Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης
Συλλογή:
Έρευνα στην Εκπαίδευση |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Η ανάπτυξη των τυπικών ορισμών λέξεων δίγλωσσων μαθητών Γυμνασίου: Μελέτη μίας διδακτικής παρέμβασης The development of formal word definitions in bilingual junior high school students: A study of a teaching intervention
Δημιουργός:
Δόση, Ιφιγένεια
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2021
Θέμα:
επίσημοι ορισμοί λέξεων, teaching intervention, μαθητές Γυμνασίου, διγλωσσία, Εφαρμοσμένη γλωσσολογία, formal word definitions, high school students, γλωσσοδιδακτική παρέμβαση, bilingualism
Περιοδικό :
Έρευνα στην Εκπαίδευση
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Εργαστήριο Παιδαγωγικής Έρευνας και Εκπαιδευτικών Πρακτικών (Ε.Π.Ε.Ε.Π.) / Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης
Συλλογή:
Έρευνα στην Εκπαίδευση |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Διερευνώντας τη διαφοροποίηση της διδασκαλίας στο μάθημα των Γερμανικών ως απάντηση στην ετερογένεια Investigating Differentiated Instruction in the German Language Course as a response to heterogeneity
Δημιουργός:
Tsakalidou, Sofia P.
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2022
Θέμα:
διαφοροποιημένη διδασκαλία, Διαφοροποίηση της διδασκαλίας, Τάξη μικτών ικανοτήτων, differentiated instruction, Διδασκαλία της Γερμανικής ως ξένης γλώσσας, Διαχείριση της ετερογένειας, εκπαιδευτικοί Γερμανικής, heterogeneity, diversity, teaching German as a foreign language, διαφορετικότητα, ετερογένεια, GFL-teachers, διδασκαλία Γερμανικής ως ξένης γλώσσας
Περιοδικό :
Έρευνα στην Εκπαίδευση
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Εργαστήριο Παιδαγωγικής Έρευνας και Εκπαιδευτικών Πρακτικών (Ε.Π.Ε.Ε.Π.) / Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης
Συλλογή:
Έρευνα στην Εκπαίδευση |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Identity development as a learning outcome: a case study
Δημιουργός:
Kedraka, Katerina, Orfanidou, Charikleia
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2022
Θέμα:
Career counselling, biografical research, identity development, Transformative learning, transformative learning, Adults education, learning outcome, Critical Reflection, biographical research, lifelong learning
Περιοδικό :
Έρευνα στην Εκπαίδευση
Γλώσσα:
Αγγλική γλώσσα
Φορέας:
Εργαστήριο Παιδαγωγικής Έρευνας και Εκπαιδευτικών Πρακτικών (Ε.Π.Ε.Ε.Π.) / Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης
Συλλογή:
Έρευνα στην Εκπαίδευση |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Ο ρόλος της προσχολικής εκπαίδευσης, αγωγής και φροντίδας στην προστασία από την ευαλωτότητα στην παιδική φτώχεια The role of early childhood education and care on the protection from vulnerability to poverty
Δημιουργός:
Potsi, Antoanneta
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2022
Θέμα:
Early Childhood Education and Care, psychosocial disadvantage, material disadvantage, Προσχολική εκπαίδευση, προσχολική αγωγή, vulnerability to poverty, ευαλωτότητα στη φτώχεια, προσχολική εκπαίδευση, αγωγή και φροντίδα, υλική υστέρηση, ψυχοκοινωνική υστέρηση, early childhood education and care
Περιοδικό :
Έρευνα στην Εκπαίδευση
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Εργαστήριο Παιδαγωγικής Έρευνας και Εκπαιδευτικών Πρακτικών (Ε.Π.Ε.Ε.Π.) / Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης
Συλλογή:
Έρευνα στην Εκπαίδευση |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Αντίληψεις και πρακτικές εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με τη διαχείριση της ψυχικής υγείας παιδιών προσφύγων που φοιτούν στις Δομές Υποδοχής και Εκπαίδευσης Προσφύγων στην Ελλάδα Perceptions and practices of primary school teachers regarding the management of the mental health of refugee children attending Structures for Refugees' Reception and Education
Δημιουργός:
Σταυρινίδης, Παναγιώτης, Γαλάνη, Μαρία Κωνσταντίνος
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2022
Θέμα:
εκπαιδευτική έρευνα, mental health, ψυχική υγεία, refugee children, Educational Psychology, ποιοτική έρευνα, teachers' perceptions, Αποψεις εκπαιδευτικών, Εκπαιδευτική Ψυχολογία, Interculutral education, Διαπολιτισμική εκπαίδευση, ψυχική ανθεκτικότητα, εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, qualitative research, kindergarten and primary school, παιδιά – πρόσφυγες, resilience, school counseling
Περιοδικό :
Έρευνα στην Εκπαίδευση
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Εργαστήριο Παιδαγωγικής Έρευνας και Εκπαιδευτικών Πρακτικών (Ε.Π.Ε.Ε.Π.) / Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης
Συλλογή:
Έρευνα στην Εκπαίδευση |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Η επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών μέσω της ενδοσχολικής επιμόρφωσης. Οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης The primary school teachers' perceptions about their professional development through in-school training
Δημιουργός:
Στυλιανού, Πασχαλίνα Θωμάς
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2022
Θέμα:
θεωρία της δραστηριότητας, ενδοσχολική επιμόρφωση, teachers' perceptions, teachers professional development, teachers perceptions, activity theory, αντιλήψεις εκπαιδευτικών, in-scholl training, επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών, in-school training
Περιοδικό :
Έρευνα στην Εκπαίδευση
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Εργαστήριο Παιδαγωγικής Έρευνας και Εκπαιδευτικών Πρακτικών (Ε.Π.Ε.Ε.Π.) / Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης
Συλλογή:
Έρευνα στην Εκπαίδευση |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Διερεύνηση των προσδοκιών των εκπαιδευτικών από την επιμόρφωση στο πεδίο των καινοτόμων διδακτικών μεθόδων Investigation of Teachers' Expectations of Professional Development on Innovative Teaching Methods
Δημιουργός:
Μπαγάκης, Γεώργιος, Κούλης, Αθανάσιος Κωνσταντίνου
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2022
Θέμα:
Επιμόρφωση, Επαγγελματική Ανάπτυξη των Εκπαιδευτικών, Αντιλήψεις των Εκπαιδευτικών, Προσδοκίες των Εκπαιδευτικών, Teachers' Professional Development, Professional Development, Innovative Teaching Methods, Teachers’ Perceptions, Teachers’ Expectations, Καινοτόμες Διδακτικές Μέθοδοι
Περιοδικό :
Έρευνα στην Εκπαίδευση
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Εργαστήριο Παιδαγωγικής Έρευνας και Εκπαιδευτικών Πρακτικών (Ε.Π.Ε.Ε.Π.) / Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης
Συλλογή:
Έρευνα στην Εκπαίδευση |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Κοινωνικός αποκλεισμός και εκπαιδευόμενοι με μεταναστευτικό ή προσφυγικό υπόβαθρο: Μία εμπειρική έρευνα σε Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας και σε Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας Καταστημάτων Κράτησης Social Exclusion and Trainees with Immigrant or Refugee Backgrounds: An Empirical Survey of Second Chance Schools and Second Chance Schools that operate in Detention Centers
Δημιουργός:
Φώκιαλη, Περσεφόνη, Μπιτσάκος, Νικόλαος, Sotiropoulou, Kiriaki
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2022
Θέμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων, Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης, Sociology of Education, Κοινωνικός Αποκλεισμός, Adults education, Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας Καταστημάτων Κράτησης, Εκπαιδευόμενοι/ες με Μεταναστευτικό ή Προσφυγικό Υπόβαθρο, Social Exclusion, Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας, Students with Immigrant or Refugee Backgrounds, Second Chance Schools, Second Chance Schools of Detention Facilities
Περιοδικό :
Έρευνα στην Εκπαίδευση
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Εργαστήριο Παιδαγωγικής Έρευνας και Εκπαιδευτικών Πρακτικών (Ε.Π.Ε.Ε.Π.) / Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης
Συλλογή:
Έρευνα στην Εκπαίδευση |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
"Διδακτήρια άθλια, ρυπαρά και ετοιμόρροπα, δυσώδη και σκοτεινά...": Η υγιεινή κατάσταση των σχολικών κτηρίων στα τέλη του 19ου αιώνα μέσα από τα θεσμικά κείμενα της εποχής School buildings miserable, dirty, rotten, smelly and dark ... ": The hygienic condition of school buildings at the end of the 19th century through the institutional texts of the time
Δημιουργός:
Κανταράκη, Σοφία
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2021
Θέμα:
ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ, school hygiene, ΥΓΙΕΙΝΗ ΣΧΟΛΕΙΟΥ, School buildings in 19th century, υγεία των μαθητών, students, diseases, pedagogical thinking, ΜΑΘΗΤΕΣ, counselors ΄s reports, student’s health, ΔΙΔΑΚΤΗΡΙΑ, εκθέσεις επιθεωρητών, Διδακτήρια 19ου αι., παιδαγωγική σκέψη, school buildingss
Περιοδικό :
Έρευνα στην Εκπαίδευση
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Εργαστήριο Παιδαγωγικής Έρευνας και Εκπαιδευτικών Πρακτικών (Ε.Π.Ε.Ε.Π.) / Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης
Συλλογή:
Έρευνα στην Εκπαίδευση |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Σύνδεση σχολείου-οικογένειας και το ζήτημα της μεταξύ τους συνεργασίας: Kριτική παρουσίαση βασικών θεωρητικών μοντέλων The connection between school and family and the question of their cooperation: Critical presentation of basic theoretical models
Δημιουργός:
Πετρογιάννης, Κωνσταντίνος, Πεντέρη, Ευθυμία
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2013
Θέμα:
σχέση σχολείου-οικογένειας, συνεργασία σχολείου-οικογένειας, theoretical models, ανασκόπηση βιβλιογραφίας, family-school collaboration, literature review, θεωρητικά σχήματα, family-school connection
Περιοδικό :
Έρευνα στην Εκπαίδευση
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Εργαστήριο Παιδαγωγικής Έρευνας και Εκπαιδευτικών Πρακτικών (Ε.Π.Ε.Ε.Π.) / Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης
Συλλογή:
Έρευνα στην Εκπαίδευση |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Classroom behavior management practices in kindergarten classrooms: An observation study.
Δημιουργός:
Andreou, Eleni, Botsoglou, Kafenia, Beazidou, Eleftheria
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2013
Θέμα:
kindergarten, disturbing behaviors, management practices
Περιοδικό :
Έρευνα στην Εκπαίδευση
Γλώσσα:
Αγγλική γλώσσα
Φορέας:
Εργαστήριο Παιδαγωγικής Έρευνας και Εκπαιδευτικών Πρακτικών (Ε.Π.Ε.Ε.Π.) / Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης
Συλλογή:
Έρευνα στην Εκπαίδευση |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Προσδοκίες ή αντιλήψεις; Σύγκριση μετρήσεων της ποιότητας των εκπαιδευτικών υπηρεσιών: Μία εμπειρική μελέτη με την κλίμακα EppaikQual Expectations or perceptions? Comparing educational services quality measurements: An empirical study with the EppaikQual scale
Δημιουργός:
Αθανασιάδης (Athanasiadis), Αναστάσιος (Anastasios)
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2021
Θέμα:
Evaluation of pedagogical training programs, Quality of Educational Services, Pedagogical Training Program, Αξιολόγηση στην Εκπαίδευση, Ποιότητα Εκπαιδευτικών Υπηρεσιών, Πρόγραμμα Παιδαγωγικής Κατάρτισης, Comparison of Measurements, Educational Evaluation, EppaikQual, Αξιολόγηση προγραμμάτων παιδαγωγικής κατάρτισης, Σύγκριση μετρήσεων
Περιοδικό :
Έρευνα στην Εκπαίδευση
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Εργαστήριο Παιδαγωγικής Έρευνας και Εκπαιδευτικών Πρακτικών (Ε.Π.Ε.Ε.Π.) / Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης
Συλλογή:
Έρευνα στην Εκπαίδευση |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Αναιρώντας τη Μαθητική Διαρροή: Μία εμπειρική συγκριτική ανάλυση του πληθυσμού των ενήλικων εκπαιδευόμενων στους νομούς της Περιφέρειας Κρήτης Reversing Early School Leaving: An Empirical Comparative Analysis of the Adult Trainee Population in the Prefectures of the Region of Crete
Δημιουργός:
Μπιτσάκος, Νικόλαος
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2021
Θέμα:
περιφέρεια Κρήτης, μαθητική διαρροή, Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης, Sociology of Education, Early School Leaving, δομές εκπαίδευσης ενηλίκων, early school leaving, Region of Crete, adult education structures, Μαθητική Διαρροή
Περιοδικό :
Έρευνα στην Εκπαίδευση
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Εργαστήριο Παιδαγωγικής Έρευνας και Εκπαιδευτικών Πρακτικών (Ε.Π.Ε.Ε.Π.) / Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης
Συλλογή:
Έρευνα στην Εκπαίδευση |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Διαφοροποιήσεις κατά την εφαρμογή των εκπαιδευτικών αλλαγών: Απόψεις εκπαιδευτικών Differentiations in the inplementation of educational changes. Teachers' opinions
Δημιουργός:
Manesis, Nikolaos, Theodorou, Fotini
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2022
Θέμα:
Ecucational changes, εκπαιδευτικές αλαλγές, θεωρίες αλλαγής, θεωρίες δράσης, theory in use, educational policy, change formula, Αποψεις εκπαιδευτικών, εξίσωση της αλλαγής, teachers, Teachers' opinions, εκπαιδευτικοί, change theory, εκπαιδευτική πολιτική
Περιοδικό :
Έρευνα στην Εκπαίδευση
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Εργαστήριο Παιδαγωγικής Έρευνας και Εκπαιδευτικών Πρακτικών (Ε.Π.Ε.Ε.Π.) / Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης
Συλλογή:
Έρευνα στην Εκπαίδευση |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Η εμπειρία της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης φοιτητών με μαθησιακές δυσκολίες ή αναπηρία στην περίοδο του COVID-19: Μια πιλοτική έρευνα The experience of distance education of students with learning difficulties or disabilities in the COVID-19 period: A pilot study
Δημιουργός:
Καλαματιανός, Αντώνης, Σταμπολτζή, Αγλαϊα - Λία, Γιαννούλας, Άγγελος
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2020
Θέμα:
COVID-19, distance education, special educational needs, φοιτητές, students, εξ αποστάσεως εκπαίδευση, πανδημία, pandemic, ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
Περιοδικό :
Έρευνα στην Εκπαίδευση
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Εργαστήριο Παιδαγωγικής Έρευνας και Εκπαιδευτικών Πρακτικών (Ε.Π.Ε.Ε.Π.) / Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης
Συλλογή:
Έρευνα στην Εκπαίδευση |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Η εμπειρία της νοσηλείας και η επιστροφή στο σχολείο: θέματα εκπαίδευσης και προσαρμογής του παιδιού The experience of hospitalisation and the return to school: child education and adaptation issues
Δημιουργός:
Μπρουσκέλη, Βασιλική
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2013
Θέμα:
education, παιδί, νοσοκομείο, εκπαίδευση, hospital, child
Περιοδικό :
Έρευνα στην Εκπαίδευση
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Εργαστήριο Παιδαγωγικής Έρευνας και Εκπαιδευτικών Πρακτικών (Ε.Π.Ε.Ε.Π.) / Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης
Συλλογή:
Έρευνα στην Εκπαίδευση |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Διερευνώντας τη σημασία των ήπιων δεξιοτήτων κατά τη μαθησιακή διαδικασία Exploring the importance of soft skills during the learning process
Δημιουργός:
Karanikola, Zoi, Palaiologou, Nektaria
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2023
Θέμα:
Ήπιες δεξιότητες, ενδοπροσωπικές, διαπροσωπικές και κοινωνικοσυναισθηματικές δεξιότητες, Sostra κλίμακα, soft skills, απόψεις φοιτητών, ήπιες δεξιότητες, Soft skills, intrapersonal, interpersonal and socio-emotional skills, Sostra scale, students' views
Περιοδικό :
Έρευνα στην Εκπαίδευση
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Εργαστήριο Παιδαγωγικής Έρευνας και Εκπαιδευτικών Πρακτικών (Ε.Π.Ε.Ε.Π.) / Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης
Συλλογή:
Έρευνα στην Εκπαίδευση |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Αντιλήψεις γονέων για τη συμβολή του παιχνιδιού στην ανάπτυξη της μαθηματικής σκέψης βρεφών ηλικίας 11 μηνών έως 2 ετών-Μελέτη Περίπτωσης Parents' perceptions for the contribution of play to the development of mathematical thinking in infants aged 11 months to 2 years-Case Study
Δημιουργός:
Παναούρα, Αρετή, Πέτρου, Παυλίνα
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2022
Θέμα:
parents’ conceptions, mathematical thinking, Play-based activities, μελέτη περίπτωσης, Mathematics and Play, αντιλήψεις γονέων, Παιγνιώδης μάθηση βρεφών, Μαθηματικά και Παιχνίδι Βρεφών, case study, μαθηματική σκέψη
Περιοδικό :
Έρευνα στην Εκπαίδευση
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Εργαστήριο Παιδαγωγικής Έρευνας και Εκπαιδευτικών Πρακτικών (Ε.Π.Ε.Ε.Π.) / Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης
Συλλογή:
Έρευνα στην Εκπαίδευση |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Διαπολιτισμική επικοινωνία και συμπερίληψη παιδιών Ρομά στην εκπαίδευση: Απόψεις γονέων Communication interculturelle et inclusion des enfants Roms dans l'éducation: Opinions des parents
Δημιουργός:
Vasilopoulou, Anastasia, Mousena, Eleni, Aggelidou, Georgia
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2022
Θέμα:
Συμπερίληψη, Διαπολιτισμική Επικοινωνία, Inclusion, Roma, Ρομά, Intercultural Communication
Περιοδικό :
Έρευνα στην Εκπαίδευση
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Εργαστήριο Παιδαγωγικής Έρευνας και Εκπαιδευτικών Πρακτικών (Ε.Π.Ε.Ε.Π.) / Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης
Συλλογή:
Έρευνα στην Εκπαίδευση |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
×
×
Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το
OpenArchives
.gr
.
Πάρτε μέρος στη σύντομη έρευνα!